וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך כל הכאב: קורין גדעון ובעלה הביאו לעולם ילד שלישי

18.9.2024 / 10:07

מגישת הטלוויזיה הביאה לעולם עולל נוסף, אח קטן לשני ילדיה הגדולים עם בעלה, איש העסקים חילי סורוצקין. היא שיתפה: "אתה אור גדול בתקופה אפלה ועצובה"

קורין גדעון לאחר לידת הילד השלישי שלה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - corringideon, צילום מסך
קורין גדעון לאחר לידת הילד השלישי שלה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - corringideon

לאחר שהתרגשנו לגלות שהיא נמצאת בהיריון שלישי, קורין גדעון חשפה הבוקר (רביעי) כי היא הביאה לעולם את הילד השלישי שלה עם בעלה, איש העסקים חילי סורוצקין, אח קטן לאלונה ורפאל.

"ברוך הבא ילד שלנו", כתבה גדעון בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 414 אלף עוקבים. "אתה אור גדול בתקופה אפלה ועצובה. הלוואי שתגדל לעולם טוב יותר". היא הוסיפה: "מתפללים שכל המשפחות יזכו לחבק את האהובים שלהם במהרה".

מגישת הטלוויזיה צירפה אל הפוסט שתי תמונות שלה מחדר הלידה: באחת מהן היא נראית לצד סורוצקין כששניהם מחייכים בזמן שהם מביטים אל העולל החדש שנכנס לעולמם, ובשנייה היא נראית עומדת לבכות מהתרגשות במה שנראה כמו הרגעים הראשונים לאחר שבנה הונח עליה - בעוד חילי מכסה את עיניו, ככל הנראה מהתרגשות.

קורין גדעון לאחר לידת הילד השלישי שלה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - corringideon, צילום מסך
קורין גדעון לאחר לידת הילד השלישי שלה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - corringideon

אם הצלחתם לשכוח, אנחנו כאן להזכיר לכם את תקרית החלון המפורסמת שבה גדעון הייתה מעורבת כשהביאה לעולם בינואר 2021 את בתה הבכורה. כזכור, גדעון ילדה בבית החולים איכילוב שבתל אביב, אושפזה בחדר ללא חלון, פרסמה על זה פוסט נוקב באינסטגרם - והשאר, כפי שאומרת הקלישאה, היסטוריה ויראלית במיוחד.

"ממש עצוב לי שבזה אני מתעסקת ביום המאושר בחיי, אבל חשוב לי להגיד לכל מי שמתכננת ללדת באיכילוב - קחו בחשבון שהמחלקות מזעזעות", פתחה את דבריה, במה שהפך אז לפוסט ויראלי שהאינטרנט לא שוכח עד היום. "חדרי הלידה מדהימים וכוח האדם שם מהמם, אבל במחלקות עולם אחר. אני מהבוקר בחדר פנימי בלי חלון אפילו, בלי לדעת אם אור או חושך, בקושי כורסה ליד המיטה. כנראה כי לא הפעלתי קשרים או ביקשתי פרוטקציה, כנראה כי אין לי 'רופא סלב' שידאג לי, כי אני תמיד מעדיפה לבוא פשוט וככה גם באתי לפה, אבל זה לא קשור אליי. לאף אחד לא מגיע יחס כזה, לאף תינוק בן יומו ולאף יולדת לא מגיע לשהות בחדר חנוק. עצוב מאוד שככה הדברים מתנהלים".

היא המשיכה: "12 שעות אחרי לידה ועדיין לא נשמתי אוויר צח, על אף שהובטח לי לעבור חדר מהבוקר ועל אף כל תחנוניי, ואני עוד 'קורין גדעון'. עלק".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
תלונה של קורין גדעון נגד בית היולדות באיכילוב. אינסטגרם, צילום מסך
תלונה של קורין גדעון נגד בית היולדות באיכילוב/צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה לפוסט, החליט פרופסור יריב יוגב, מנהל בית החולים "ליס" ליולדות באיכילוב, להגיב על הדברים של המגישה באמצעות חשבון האינסטגרם הרשמי של בית החולים: "מעולם בכל שנותיי כרופא לא נתקלתי בפוסט איום כמו שכתבת על מחלקת היולדות שלנו. לרגע חשבתי שאובחנת כחולת קורונה ואת שוהה במחלקת קורונה לצד יולדות אחרות שאובחנו למאומתות ביום המאושר בחייהן, שבאמת הפך לחוויה טראומטית, אבל לא".

הוא הוסיף בכעס: "'ואני עוד קורין גדעון', כמו שהדגשת בסטורי שלך ובשיח האיום והמבזה בו דיברת כלפי צוות האחיות במחלקה, אושפזת 'רק' בחדר פרטי במחלקת יולדות חדשה ומפוארת שנפתחה לפני חודשים בודדים וכוללת מיטה מתכווננת, טלוויזיה חכמה 55 אינץ', מגש ארוחות אישי לחדר וכורסה נפתחת לבעל. כנראה שהתנאים האלו, מהמפוארים ביותר ברפואה הציבורית, מזעזעים עבורך".

קורין גדעון, פרופ׳ יריב יוגב. אינסטגרם, מירי גטניו, צילום מסך
גדעון ופרופ' יוגב לאחר ההתנצלות/צילום מסך, אינסטגרם, מירי גטניו

את אותו פוסט בחר פרופ' יוגב לסיים כך: "אז קורין, ראשית, המון אושר ונחת, ואני שמח על חוויית הלידה הטובה שעברת. יחד עם זאת, צר לי עבורך שכך בחרת להשתלח בצוות מסור שעובד ימים ולילות ולהוציא דיבתו של בית חולים בצורה מכוערת כזו. ברגעים כאלו, אני פשוט יודע שזה יותר מעיד על עצמך מאשר עלינו".

בסופו של דבר, אל תדאגו, גדעון התנצלה בפני יוגב ובית החולים - והשניים נפגשו והשלימו. סוף טוב, הכל טוב - ורק בריאות לכולם ומזל טוב למשפחה המתרחבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully