וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים ישמור: קורין גדעון התעלפה באמצע בקניון

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 18:17

מנחת הטלוויזיה לשעבר ואושיית הרשת בהווה שנמצאת בהריון השלישי שלה, עברה היום אירוע מלחיץ במיוחד אחרי שהתעלפה על המדרגות הנעות באמצע הקניון. וואלה סלבס סוכר נמוך

הסטורי של קורין גדעון/אינסטגרם צילום מסך

על ההריון השלישי של המשפיענית קורין גדעון שמעתם רק לפני מספר שבועות והיום הגיעה ידיעה שהלחיצה אותה מאוד וכמובן שגם אותנו.

"תקשיבו אתם לא מאמינים, אני עדיין בהלם שזה קרה", פתחה את הסרטון שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה ושיתפה: "אני התעלפתי על המדרגות הנעות, אמל'ה. הכל טוב אבל וואו, אני בשוק שזה קרה. פשוט הרגשתי לא טוב וראיתי שחור שעליתי במדרגות הנעות. אמרתי לעצמי 'אין מצב שאת מתעלפת עכשיו'. אני יודעת שיש לי לחץ דם נמוך והיה לי יום לחוץ היום".

"הדבר הבא שאני זוכרת זה שאני פותחת עיניים ועומדות מעליי שלוש ארבע בנות. אחת מהן גם נשארה איתי וקנתה לי שתייה מתוקה, אוראל", נזכרה בשמה של הבחורה הנחמדה, "דיברנו והיא אמרה שהיא ילדה איתי ביחד. הכי חמודה בעולם". גדעון מסתבר לא אכלה מהבוקר, ככה זה כשיש לך יום לחוץ והיא סובלת מלחץ דם נמוך וזו התוצאה.

"הכי מטורף שאחרי שהתאוששתי, אוראל המהממת שלא עזבה אותי לשנייה וקנתה לי שתייה, ובאמת בזכותה חזרתי לעצמי, מתחילה להגיד לי 'אני עוקבת אדוקה', לדבר איתי על ורדה ועל הילדים והכל".

הסטורי של קורין גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
מזל גדול/צילום מסך, אינסטגרם

"מסתבר שהיא עמדה מאחורי במדרגות וקלטה אותי מתנדנדת לפני שאיבדתי הכרה. נס באמת. כל הדברים שלי התפזרו... כמו בסרטים. אוראל והבנות שעזרו לי, תודה", הדגישה גדעון את הוקרת התודה שהרגישה כלפי העוזרות.

קורין יש לנו לב חלש, הכל טוב?

"אני בסדר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully