וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שלחם בעזה, עידן גלפר חושף: "אני לא מצליח להתנתק"

17.9.2024 / 20:35

כוכב "האח הגדול" השיב לשאלות עוקביו באינסטגרם, שהסתקרנו אם הוא מצליח להפריד בין החיים למילואים. על כך, הוא השיב בכנות: "זה תהליך ארוך, אבל למדתי לחיות לצד זה - אני גם מטפל בעצמי ובנפש"

עידן גלפר על מדים. צילום מסך מתוך אינסטגרם - idan_gelfer, צילום מסך
עידן גלפר/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - idan_gelfer

כשעידן גלפר נכנס לבית "האח הגדול" בתחילת העונה הנוכחית, שתגיע לסיומה במוצאי שבת, רבים חשבו שהוא יוכל להגיע עד הסוף - ולהיות המנצח הגדול. שתי הדחות אחר כך, גלפר כבר לא יזכה במיליון השקלים, אבל כן ינסה למשוך עד כמה שאפשר את 15 דקות התהילה שלו (כפי שיעידו חגיגות יום ההולדת ה-30 שלו, אותן קיים בשבוע שעבר).

בסשן שאלות ותשובות שקיים בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 47 אלף עוקבים, נשאל גלפר על ה"ניתוק" שהוא עושה בין החיים האמיתיים לאלו של חיי המלחמה והמילואים, שכן אם שכחתם, גלפר שירת לא מעט ימים במילואים מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל" לפני קרוב לשנה.

"אני חייל במילואים וקשה לי לנתק את חיי המלחמה ולעשות את ההפרדה בין החיים לבין המילואים", כתב גולש אחד, בעוד אחר שאל: "איך אתה מצליח לעשות את ההפרדה ו'להתנתק' מהמצב, אפילו לכמה שעות?".

הסטורי של עידן גלפר. צילום מסך מתוך אינסטגרם - idan_gelfer, צילום מסך
"לחיות את הרגע". הסטורי של גלפר/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - idan_gelfer

יוצא "האח הגדול" שיתף את תשובתו לשתי השאלות הללו, וכתב: "לא הייתי יכול לדלג על השאלה שלכם. הרגשתי ככה עד ממש לא מזמן, אפילו בתוך בית 'האח הגדול', במיוחד בסיבוב הראשון שלי. אני לא באמת מצליח להתנתק ממה שקורה באופן מוחלט. אני עושה הרבה מדיטציות כדי להרגיש את הכאן ועכשיו, ובנוסף כמובן מטפל בעצמי ובנפש".

הוא הוסיף: "אני לא רוצה לבאס אותך, אבל זה תהליך ארוך - אך ללא ספק שבשלושת החודשים האחרונים למדתי לחיות לצד זה שהמלחמה ממשיכה גם בלעדיי ולצד זה שאני לא בסכנת חיים". בהמשך דבריו, הוא התוודה: "יש הרבה מצפון כשמצליחים להתנתק, זה מרגיש כאילו אתה שם בצד את כל מה שקורה במדינה - אבל לוחמים כמוך צריכים גם לחשוב על עצמם, במיוחד כשהם בבית, ולחיות את הרגע".

"אנחנו עוד נחזור להילחם עבור הבית שלנו בכל פעם שנצטרך, אבל כשאנחנו חוזרים הביתה אנחנו צריכים להרגיש בבית - ולא בשדה הקרב", סיכם, והוסיף שהוא פנה אל אותו גולש בהודעה פרטית: "נשב לקפה".

אם אתם מרגישים בשל המצב הביטחוני לחץ או חרדה וזקוקים לתמיכה וסיוע נפשי, ניתן להתקשר לקו הסיוע של עמותת נט"ל במספר 1-800-363-363 או להיכנס לאתר האינטרנט של העמותה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully