וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי ועידן מ"האח הגדול" נפגשו והחליטו - זה הסטטוס הזוגי שלהם

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 15:13

אמילי ועידן, יוצאי העונה הנוכחית של "האח הגדול" שהתחילו מערכת יחסים רומנטית בבית המצולם במדינה, נפגשו אמש לדייט סוער במרכז תל אביב. מה נקבע שם? וואלה סלבס בודקת

אמילי קופר ועידן גלפר. רשת 13, צילום מסך
אמילי קופר ועידן גלפר/צילום מסך, רשת 13

הזוגיות הטלוויזיונית של אמילי קופר ועידן גלפר, עד לא מזמן דיירי "האח הגדול", ידעה אינספור עליות ומורדות. השניים היו יחד (או כך לפחות חשבה אמילי), אך במסגרת שיחת "יחסינו לאן" הודיע עידן כי אינו מעוניין בזוגיות בתוך הבית המצולם. זמן קצר לאחר מכן הוא הודח מהבית מלווה בביקורת קשה ברשתות החברתיות, ואז חזר בגלגל הצלה. לאחר שצפה בה מהצד מתקרבת לשילה, הוא הבין שהיא האחת ומאז השניים היו זוגיות צמודה ופוטוגנית- עד שהודח שוב מהבית.

בזמן שנשארה בלעדיו, התקרבה אמילי שוב לשילה, ושמעה מדיירי הבית על כך שהיא מפלרטטת איתו בזמן שעידן, עד לפני רגע בן זוגה, צופה בה מהבית. כעת, כשגם היא הודחה לפי קביעת הצופים, הצופים והמעריצים חיכו בקוצר רוח לאיחוד בין השניים.

אמילי ועידן, "האח הגדול" עונה 14 פרק 40. רשת 13, צילום מסך
אמילי ועידן, "האח הגדול" עונה 14 פרק 40/צילום מסך, רשת 13

אמש (רביעי) זה קרה: אמילי ועידן נפגשו, אך לאחר שיחה צפופה החליטו, לפי מקורבים (ולפי ההימור המוצלח של שילה) - להישאר ידידים.

בנוסף, לוואלה סלבס נודע כי עידן, שמתגורר בימים אלה בתל אביב עם שותף, מחפש אחר דירת שני חדרים במרכז העיר, בה הוא מתכנן להתגורר לבדו, בתקציב של עד 6,000 שקלים. אם יש לכם אחת כזו או אתם מפנים כזו- אתם יודעים למי לפנות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully