וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש ליוקר המחיה: וילת המיליונים שהראל סקעת ועידן רול בחנו

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 9:03

לפי בירור של וואלה סלבס, הזמר המצליח ובעלו חבר הכנסת שמו עין על וילה שנמצאת בהרצליה פיתוח בשווי מיליוני שקלים. מה בדיוק תכלול הווילה ואיזה עיצוב מיוחד יש לה? כל הפרטים

הראל סקעת עידן רול. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
הראל סקעת עידן רול/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

הראל סקעת ובעלו, חבר הכנסת עידן רול (יש עתיד), המתגוררים עם שני ילדיהם בתל אביב, מחפשים בימים אלו וילה בלוקיישן אחר לגמרי - ויוקרתי הרבה יותר.

אם אתם מתגוררים בעיר ומתהדרים בפני החברים שהשכנים שלכם הם הזמר המצליח וחבר הכנסת, אז דעו שייתכן שבקרוב מאוד המצב הזה הולך להשתנות: למערכת וואלה סלבס הגיעו תמונות של סקעת יחד עם איש נדל"ן, כשברקע נראה נכס שווה ויקר במיוחד המוצע למכירה בהרצליה פיתוח, אחד המקומות היקרים ביותר בישראל.

הראל סקעת ואיש הנדל"ן יוגב הראל. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הראל סקעת ואיש הנדל"ן יוגב הראל/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

מבירור קצר של וואלה סלבס עולה כי אותו הבית שאיש הנדל"ן וסקעת הצטלמו בו הוא אותו אחד שהמתווך גם מציע למכירה. הווילה נמצאת בהרצליה פיתוח, היא מעוצבת בסגנון מיקונוס/איביזה, קרובה לים ובעלת שני מפלסים - וכמובן שהיא גם כוללת בריכת שחייה.

עוד עולה כי בני הזוג עדיין לא רכשו את הנכס ויכול להיות שזה גם לא יבשיל לכדי עסקה, אבל במידה וזו תצא בסופו של דבר לפועל, הם ייפרדו מכמה מיליונים טובים (שלא לומר עשרות מיליונים). העיקר שהם ישתלבו באזור שווה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully