וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל בעלו? אחרי שהביע תמיכה בנתניהו, הראל סקעת מחק את הפוסט

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 11:15

מבין המפורסמים שהתרשמו מנאומו של ראש הממשלה בקונגרס האמריקאי, היה גם הראל סקעת שהעלה פוסט תמיכה בנתניהו, אך משום מה הוא החליט למחוק אותו

הראל סקעת עידן רול תינוקת חדשה. צילום מסך מתוך האינסטגרם, צילום מסך
הראל סקעת עידן רול תינוקת חדשה/צילום מסך, צילום מסך מתוך האינסטגרם

הנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי - וכל הנסיעה לארה"ב - הצליחו לייצר שיח ציבורי רחב, שבתוכו היו מי שתמכו ומנגד גם כאלה שהעבירו ביקורת חריפה.

כזכור, מי שהעלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו שלא משתמע לשתי פנים ולא הסתפק רק בסטורי שנמחק אחרי 24 שעות, הוא הזמר הראל סקעת, שבעלו - חבר הכנסת עידן רול, נמצא ברשימת האופוזיציה של מפלגת "יש עתיד", בראשותו של יאיר לפיד, אולי המתנגד הבולט ביותר של נתניהו.

"זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם בחיי. בלי טיפת ציניות מתגעגע לימים של לסמוך עליך בעיניים עצומות. ‏אני מקווה שהנאום היפה הזה, לקול התשואות, נותן לכולנו רגע של גאווה ואחדות. לתומכים ולמתנגדים. אחדות לאלה שבעד מדינת ישראל. מר בנג'מין נתניהו, תחזיר את החטופים הביתה. עכשיו. ההגה בידיים שלך. ואין נהג כמוך", כתב.

הפוסט של הראל סקעת. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של הראל סקעת/צילום מסך, אינסטגרם

אך מסתבר שגם לפוסט הזה, בדיוק כמו לסטוריז, יש תוחלת חיים קצרה. אמנם הוא היה באוויר קצת יותר מ-24 שעות, אבל אתמול (שבת) סקעת הוריד אותו מעמוד האינסטגרם שלו.

מטעמו של הראל סקעת לא רצו להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • הראל סקעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully