וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת מחמיא לנתניהו: "ההגה בידיים שלך ואין נהג כמוך"

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 10:11

הזמר שנשוי לחבר הכנסת עידן רול ממפלגת יש עתיד, בהנהגתו של יאיר לפיד, לא חסך במחמאות לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי ואף העיד: "זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בקונגרס האמריקני, 24 ביולי 2024. רויטרס
ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בקונגרס האמריקני, 24 ביולי 2024/רויטרס
הראל סקעת. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הראל סקעת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי שודר אמש (רביעי) בכל מקום אפשרי כמעט. הרשת התחילה להגיב כמעט מיד וכך גם הסלבס.

מי שהיה הראשון לתמוך ברוה"מ הוא הזמר הראל סקעת, בעלו של חבר הכנסת עידן רול ממפלגת האופוזיציה "יש עתיד", בהנהגתו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "הצלחתו הצלחתינו, אין מה לאמר. נאום מדהים והיסטורי", פתח סקעת את הפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, "הסברה עמוקה וחכמה. דיבור ישיר ולא מתנצל מול כל העולם."

"זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם בחיי. בלי טיפת ציניות מתגעגע לימים של לסמוך עליך בעיניים עצומות. ‏אני מקווה שהנאום היפה הזה, לקול התשואות, נותן לכולנו רגע של גאווה ואחדות. לתומכים ולמתנגדים. אחדות לאלה שבעד מדינת ישראל. מר בנג'מין נתניהו, תחזיר את החטופים הביתה. עכשיו. ההגה בידיים שלך. ואין נהג כמוך".

הפוסט של הראל סקעת. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של הראל סקעת/צילום מסך, אינסטגרם
אירית רחמים. ניר פקין
אירית רחמים/ניר פקין

מי שעוד הביעה את תמיכתה היא מפיקת האירועים אירית רחמים: "ראש הממשלה בנאום מכובד ומרגש הערב בקונגרס האמריקאי", כתבה בסטורי, "אין מה להגיד, זה המגרש שלו. הכריזמה, האנגלית המצוחצחת, היכולת לסחוף ולרתק".

"ריגשו אותי הרגעים בהם הוא דיבר על חיילי צה"ל וכל הקהל נעמד על הרגליים, ריגשה אותי נועה ארגמני, הצנועה והיפה. הופתעתי מהאהדה והכבוד שהורגשו באולם. ועדיין, הלב עם 120 החטופים שגם הלילה לא יזכו להיות עם המשפחות שלהם, הדאגה לגורלם מתעצמת מידי יום".

הסטורי של אירית רחמים. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אירית רחמים/צילום מסך, אינסטגרם
אביבית בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
אביבית בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם

גם המשפיענית אביבית בר זוהר העלתה סטורי מרים: "כמה אהבה והערכה בנימין נתניהו אתה מקבל כשאתה נמצא במקום שבו מעריכים אותך... ובמקום שלא... כמו פה בישראל... אתה מושפל על בסיס יום-יומי".

"בקבוק מים אביאן עולה בסופר 12 שקלים, בקבוק מים אביאן עולה בחוף הים 20 שקלים, בקבוק מים אביאן באיטליה, במלון שבעה כוכבים עולה 25 יורו", חתמה בר זוהר במטאפורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully