וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב אליאסי (הצל) תוקף את יוצא הריאליטי: "תת אדם"

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 18:56

בן אדם תקף את צמד הראפרים - כשהצל, הלא הוא יואב אליאסי, לא עבר על כך בשתיקה, ונכנס בו בכל הכוח: "חי בסרט"

בן אדם, סאבלימינל והצל. באדיבות המצולמים
בן אדם, סאבלימינל והצל/באדיבות המצולמים

"101 חטופים עדיין בעזה. מאות אלפים עדיין עקורים מביתם. רגע לפני מלחמה אזורית! אבל מה שמעסיק את צמד הדבילים סאבלימינל והצל זה להסית נגד מפגינים שתומכים במשפחות החטופים, שלא משאירים אותן לבד", כתב הבוקר (ראשון) יוצא "האח הגדול" בן אדם, בעקבות טוקבק שהשאיר הראפר סאבלימינל.

מי שעלה למתקפה בחזרה הוא החלק השני בצמד המוכר, הלא הוא הראפר הצל (יואב אליאסי), שהעלה פוסט זועם לחשבון האינסטגרם שלו: "בוקר טוב בן מתוקי, אני מבין שאתה צריך קצת יחס אחרי שהיית 4 דקות בבית 'האח הגדול' ולא זוכרים אותך, ועכשיו אתה רוצה להראות כמו אקטיביסט חשוב, אז הנה תקבל יחס מהצל הגדול והרע".

"אז האני באני, נגמרו ההצגות למצלמות של לוחם לאחדות, הא? איך נגמרו הפוזות של הלוחם למען החטופים", הוסיף. "מה עשית? שמת חולצה צהובה? פשששש, איזה לוחם גדול אתה! איזה שינוי עשית. בחמאס רועדים ממך ועכשיו סינוואר מתקשר אליך. חזק אתה, חי בסרט".

הסטורי של בן אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בן אדם/צילום מסך, אינסטגרם

"אז תשמע, יפיופי, בזמן שאתה מברבר במוח על במת השמאל הקיצוני במסווה של משפחות חטופים, והשתתפת אתמול בהפגנה כשלצדך ארגון שתורם ציוד לעזה נלחם בצה"ל, קורא להם כובשים ומניף את דגל האויב, 'עומדים ביחד', אתה וחבריך ירקתם בפרצוף של כמעט 800 לוחמים שנפלו בעזה, עם שלט ענק שקורא לצה"ל להיכנע", הוא המשיך בטון התקיף. "איך זה עוזר לחטופים י'חמאר? איך פיצול העם, החלשת הצבא ולעשות בדיוק מילה במילה מהוראות סינוואר עוזר לחטופים, איך?! תשמע, אתה לא המדורה הכי גדולה על איילון, הא?".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הפוסט של הצל. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של הצל/צילום מסך, אינסטגרם

"אבל בוא אני אסביר לך מה זה לעשות לתרום בלי לברבר אנחנו כבר שנה שלמה (יותר נכון עשור, אבל נדבר רק על השנה) מופיעים כמעט כל לילה ללוחמים בהתנדבות. אני תרמתי במיליוני שקלים אפודים, קסדות, ציוד טקטי, ורחפנים, פתחתי סטודיו לפילאטיס לשיקום לוחמים פצועים בחינם, ותוך כדי כל זה מפקד על יחידת כוננות עם הישגים מטורפים ועובד עבורם ועבור החטופים, לא רק בדיבורים וחולצה צהובה וצווחות חסרות משמעות על במה שהמטרה היחידה שלה היא פיצול העם והחלשת צה"ל".

"אז תקשיב, תת-אדם, סליחה, בן אדם, תשמור על הפה שלך סגור ושל נעליך יכלום ושום דבר לפני שאתה מדבר עליי או על קובי. תלמד להיות בן אדם ולא כבש, צבוע אומלל. הנה קיבלת יחס, יסלאב", חתם הראפר.

בתגובה בלעדית לוואלה סלבס מסר יואב אליאסי (הצל): "אני רק עצוב מאוד וכואב שהחטופים הפכו להיות צד פוליטי זה הכל".

בן אדם ועינב צנגאוקר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בן אדם ועינב צנגאוקר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בן אדם מסר בתגובה בלעדית לוואלה סלבס: "בשעות האחרונות אני מותקף ברשתות, בעקבות הפוסט המסית והבריוני של יואב אליאסי נגדי. האמת, אני מעדיף לחטוף את הנאצות במקום משפחות החטופים".

"מי היה מאמין שהכאב של משפחות החטופים יהפוך לכלי ניגוח פוליטי?! אלו הפגנות בעד קדושת החיים, יואב, זה יכול היה להיות כל אחד מאיתנו. אז אנחנו עושים הכל כדי לא להשאיר אותם לבד, בזמן שיקיריהם נרצחים בשבי. תתפלא זה לא עניין של ימין או שמאל, זה שייך לכולנו!".

"בכל מקרה אני אמשיך לעשות הכל כדי שאחים ואחים שלי יחזרו הביתה בחיים, אני אמשיך להאמין בתיקון, ריפוי ובתקווה לחברה הישראלית. הצל כנראה ימשיך להסית ולהפיץ שנאה לנצח", חתם אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully