וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא "האח הגדול" במתקפה: "סבלימינל והצל - צמד דבילים"

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 11:11

כוכב העונה הנוכחית בן אדם, שנמצא בלב המאבק יחד עם משפחות החטופים, תקף את צמד הראפרים - וחטף בחזרה: "שמאל רדיקלי ועכור"

סאבלימינל והצל, בן אדם. roikeidar / benadaman / אביב חופי, עיבוד תמונה
סאבלימינל והצל, בן אדם/עיבוד תמונה, roikeidar / benadaman / אביב חופי

את השחקן בן אדם, שנכנס לבית "האח הגדול", ודאי שרבים מהצופים הכירו מסדרת הנוער "גאליס", אך האג'נדה המרכזית שלו בתוך הבית הנצפה במדינה הייתה להעלות כמה שיותר את השיח על החטופים בפריים טיים הישראלי.

אדם נמצא בחזית המאבק יחד עם מטה משפחות החטופים, אם זה בהפגנות או בוועדות בכנסת. למרות הכוונות הטובות שלו, יש מי שמגיבים לו מילים קשות מאוד - רק בגלל הזעקה "להחזיר אותם הביתה עכשיו". בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, השיב לטוקביקיסט מפורסם במיוחד - הראפר סאבלימינל.

"לא מספיק שנחטפו, עכשיו גם חטפו את המשפחות שלהם. אין אכזריים ולא אנושיים כמו השמאל הרדיקלי והעכור של ישראל", הגיב הראפר על תמונות של יוצא הריאליטי עם אמו של החטוף מתן צנגאוקר, עינב, שנלחמת מלחמת חורמה על חייו של בנה.

"101 חטופים עדיין בעזה. מאות אלפים עדיין עקורים מביתם. רגע לפני מלחמה אזורית!", השיב אדם למילים הקשות, "אבל מה שמעסיק את צמד הדבילים סאבלימינל והצל, זה להסית נגד מפגינים שתומכים במשפחות החטופים, שלא משאירים אותן לבד".

הסטורי של בן אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בן אדם/צילום מסך, אינסטגרם
בן אדם ועינב צנגאוקר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בן אדם ועינב צנגאוקר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"אמהות זועקות מדם ליבן על הבמה שם ולא נותרה עין יבשה בבגין, אבל זה מה שהם בוחרים לספר לציבור שלהם. לא פלא ההודעות שאני מקבל ברשתות על צילומים מההפגנות! בושה קובי ויואב, בושה!", חתם.

מבן אדם נמסר בתגובה בלעדית לוואלה סלבס: "בימים עצובים כל כך, כשאחים ואחיות שלנו חטופים בעזה, יש מי שבוחר לחבק את משפחות החטופים ולהזכיר להם שהם לא לבד ואנחנו איתם, ויש מי שבוחר לשבת מאחורי מקלדת ולהסית ולפלג בצורה מסוכנת, כמו סאבלימינל והצל. זה מזעזע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully