וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קושמרו מיואש מהמשטרה עקב גניבות מהבניין שבו הוא מתגורר

15.9.2024 / 13:37

דני קושמרו, מגיש בכיר בחברת החדשות של קשת 12, משתף בייאוש כי נגנבו, שוב, אופניים של אחד משכניו בבניין בו הוא מתגורר: "אין טעם אפילו להגיש תלונה. החיים עצמם"

דני קושמרו. קשת 12, צילום מסך
דני קושמרו/צילום מסך, קשת 12

דני קושמרו, מגיש חברת חדשות קשת 12, פרסם היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו כי לאחד משכניו נגנבו האופניים שהונחו כשהם מאובטחים במנעול בשטח הבניין.

"יודע שעסוקים כרגע בדברים חשובים יותר", שיתף העיתונאי הוותיק. "אבל פעם שלישית בחודשיים האחרונים שגונבים אצלנו בבניין אופניים, שעוד אזרח ישראלי נשדד בכמה אלפי שקלים. אין טעם אפילו להגיש תלונה. החיים עצמם".

דני קושמרו. אינסטגרם, צילום מסך
"אין טעם אפילו להגיש תלונה". קושמרו/צילום מסך, אינסטגרם

גניבת אופניים היא תופעה מוכרת ומקוממת במיוחד. בחודש יולי האחרון נגנבו אופניה של השחקנית שרי גבעתי, המתגוררת בתל אביב. גבעתי פרסמה ברשתות החברתיות שלה את החשוד בגניבה כפי שנתפס בסרטוני האבטחה, והוא זוהה ונעצר ברחוב רוטשילד בתל אביב.

בחודש יוני פרסמה השחקנית יובל שרף כי האופניים שהעמידה בסמוך לביתה בתל אביב נגנבו במהלך הלילה, וכל שנשאר מהם זה גלגל, מנעול וכיסאות המושב של הילדים, שנזרקו בצד. "בוקר של יום ראשון", כתבה שרף. "תודה גנב אדיב, שהשארת לי גלגל ומנעול".

בסטורי נוסף שהעלתה, כתבה: "תודה גנב מתוק שטרחת לנתק את הכיסאות שלי ולהשאיר גם אותם, כדי שלא אצטרך לקנות חדשים. אתה הגנב המתחשב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully