וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתקפה את המשטרה: קרן פלס מותקפת חזרה מכיוון לא צפוי

11.9.2024 / 15:27

קרן פלס, שביקרה אמש את שוטרי ישראל, חוטפת מגיא הוכמן: "קרן פלס קמה בבוקר: 'אוי מה אני עושה, אני אלך לאולפן אני אשתה'. משטרת ישראל הם אנשים ששומרים על המדינה, אני מצדיע להם"

קרן פלס ופפר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"קמה בבוקר והולכת לאולפן". פלס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

הזמרת קרן פלס שיתפה אמש (שלישי) סרטון בו נראים שוטרים כשהם הודפים בכוח את בת דודתה של כרמל גת, החטופה שנרצחה בעזה וגופתה הוחזרה מהשבי. פלס כתבה: "בת דודה של כרמל גת ז"ל קמה מהשבעה ישר להתייצב לצד משפחות החטופים כדי לוודא שכרמל היא האחרונה... לאן הגענו? אני מתביישת עד עמקי נשמתי".

גם השחקנית רונה לי שמעון תקפה את השוטרים בעמוד האינסטגרם שלה: "אז אפשר לומר בקול גדול שהלכה המשטרה סופית! מי אתם האנשים האלה? מי חינך אתכם? איפה האימהות שלכם? הנשים שלכם? הילדים שלכם? איפה גדלתם? על איזה ערכים?".

גיא הוכמן תוקף את קרן פלס/אינסטגרם

הקומיקאי ואושיית הרשת גיא הוכמן קרא את הדברים בידיעה שפרסמנו בוואלה סלבס, והגיב: "ראיתי את קרן פלס ורונה לי יוצאות על השוטרים. תקשיבו, כפרה עליכם, אני לא מדבר עליכן, אני מדבר על השוטרים, הנשמות שלנו. כל שוטר שרואה את זה שיהיה גאה. בזכותכם נמנע טבח יותר ממה שהיה בנובה. ראינו בתחקיר איך חילצתם מאות, הצלתם טבח של אלפים. רק שבוע שעבר שלושה שוטרים נהרגו ועל מדים, במילוי תפקידם. צריך להצדיע לשוטרים עוד לפני השבעה באוקטובר ויותר לאחר השבעה באוקטובר שראינו שהם הראשונים שהיו בשטח".

הוכמן הוסיף ולעג לקרן פלס, תוך שהוא מחקה אותה: "תקשיבו טוב, קרן פלס שקמה בבוקר: 'אוי מה אני עושה, אני אלך לאולפן, אני אשתה'. משטרת ישראל הם אנשים ששומרים על המדינה, זה כוחות הביטחון, אני מצדיע להם. כמו בכל ארגון יכול להיות שיש כמה עשבים שוטים שמשתמשים ביותר מדי אלימות, סבבה, צריך לטפל, אוקיי, אני לא אומר. אבל המשטרה ומי שבוחר את הדרך חיים הזאת- אני מצדיע לכם. וכולנו צריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully