וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם אבוהב תוקפת את יואב קיש: "קחו את הזמן, אל תדברו"

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 11:28

רותם אבוהב תוקפת את שר החינוך בעקבות השביתה של ארגון המורים: "יש לי בן שאמור לעלות לכיתה י"ב ושנת הלימודים לא נפתחת. אל תשבו, אל תדברו, למה?! גם ככה עוד שניה יש חגים ואנחנו דוחים הכל לאחרי החגים"

רותם אבוהב נגד יואב קיש/אינסטגרם

חמישה ימים עברו מאז פתיחת שנת הלימודים, ויותר מחצי מיליון תלמידי תיכון עדיין יושבים בביתם וממתינים להסכמות בין האוצר לארגון המורים. השחקנית והקומיקאית רותם אבוהב (48) אם לבן שהיה אמור להתחיל ב-1 בספטמבר לימודים בכיתה י"ב, תקפה היום (חמישי) בדרך יצירתית את שר החינוך יואב קיש בעקבות השביתה הנוכחית.

"אדוני שר החינוך, יש לי בן שאמור לעלות לכיתה י"ב ושנת הלימודים לא נפתחת. אני רוצה להראות לך כמה הוא למד מכיתה ז' ברצף", אמרה והחלה לצייר איורים על הדף: "בכיתה ז' הוא לא למד כי התחילה הקורונה באמצע, המצב רוח שלו עלה לעננים- אני פחות שמחתי. בכיתה ח' הייתה קורונה, כל השנה הוא לא למד, הילד בשיא שלו. אחר כך בכיתה ט' חזרו ללמוד, הילד התבאס והיו שאריות של הקורונה. בכיתה י' היה מבצע 'שומר חומות'- הילד לא למד בכלל. כיתה י"א, מתחילת אוקטובר- מלחמה, וכיתה י"ב לא נפתחה. זאת אומרת, בגדול, הילד עם רישיון נהיגה אבל תקוע בחוברת שבילים כיתה ו'. לא למד כלום".

רותם אבוהב ושר החינוך יואב קיש. שלומי גבאי/ אינסטגרם צילום מסך, עיבוד תמונה
רותם אבוהב ושר החינוך יואב קיש/עיבוד תמונה, שלומי גבאי/ אינסטגרם צילום מסך

אבוהב הוסיפה ואמרה: "עכשיו, מה אנחנו ההורים צריכים להבין מזה? קחו את הזמן, אל תשבו, אל תדברו, למה?! גם ככה עוד שניה יש חגים, גם ככה הכל אנחנו דוחים לאחרי החגים. הכי טוב. אפילו להבריז לא נתתם לו מתי. לא יכולתי לכעוס עליו כי לא היו ימים".

אתמול הייתה זו אופירה אסייג (50), אם לשלושה, שפתחה את הבוקר עם מילים חריפות כנגד שר החינוך יואב קיש ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' בעקבות השביתה הנוכחית. "מגיע למורות ולמורים, למנהלים, למנהלות ולכל הצוותים בבתי הספר את כל התנאים והשכר שיהיו מרוצים בסוף החודש!", כתבה. "יואב קיש ובצלאל סמוטריץ' תתביישו! הילדים שלנו עוברים פה מלחמות וחרדות ואפילו בית ספר נורמלי אתם לא מסוגלים לספק להם! החזירו מיד את התלמידות והתלמידים לתיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully