וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג'ון חשף: "ייקח זמן עד שהראייה שלי תשוב, נותרתי מוגבל"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 13:36

הזמר האגדי עדכן כי הוא סובל מהשלכות של דלקת עיניים חמורה, שהותירה אותו עם עיוורון חלקי באחת מעיניו: "תהליך ההחלמה יהיה איטי מאוד, אבל אני מרגיש חיובי"

אלטון ג'ון בהופעה, ב-2023. GettyImages
אלטון ג'ון בהופעה, ב-2023/GettyImages

הזמר אלטון ג'ון מתמודד עם השלכות של דלקת עיניים חמורה שהותירה אותו עם עיוורון חלקי, כך הוא חשף בפוסט שפרסם אמש (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו קרוב ל-5 מיליון עוקבים.

"במהלך הקיץ התמודדתי עם דלקת עיניים חריפה שלרוע המזל הותירה אותי עם ראייה מוגבלת בעין אחת", כתב אייקון הפופ בפוסט, אך הרגיע את מעריציו הרבים, להם סיפר כי הוא מחלים בימים אלה: "מדובר בתהליך איטי מאוד וייקח זמן עד שהראייה תשוב לעין שנפגעה".

לאחר שהודה לצוות הרופאים שטיפל בו, הזמר-יוצר האגדי בן ה-77 הוסיף: "אני מעביר ברוגע את הקיץ להחלמה בביתי, ואני מרגיש חיובי לגבי ההתקדמות שעשיתי עד כה".

מאז פורסם הפוסט, הוא זכה למאות אלפי לייקים - ולתגובות של לא מעט סלבס. "שולחת לך כל כך הרבה אהבה אלטון! תרגיש טוב יותר במהרה, אוהבת אותך", כתבה לו מעצבת האופנה וחברתו הקרובה דונטלה ורסצ'ה. "אנחנו אוהבים אותך", הגיבה לו הזמרת העולה צ'אפל רואן, בעוד השחקן בילי פורטר כתב: "שולח לך את כל האהבה והשקט האפשריים". מייקל סטייפ, סולן להקת R.E.M, הגיב גם הוא בפוסט: "אוהבים אותך מאוד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully