וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג'ון: "לא נתנו לי לאמץ ילד באוקראינה כי אני הומוסקסואל"

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 11:18

המוזיקאי הוותיק התארח בפודקאסט של חברתו דואה ליפה, וסיפר על ביקור מרגש שערך בבית יתומים במדינה המופגזת וברגע שבו הבין שהוא רוצה להיות אבא. וואלה! סלבס מחפשת בית

אלטון ג'ון בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
אבאל'ה. אלטון ג'ון/ניב אהרונסון

האם גם אתם תהיתם מה דואה ליפה עושה בימים אלה? גם וואלה! סלבס לא, אבל מתברר שכשהיא ל אמשחירה את ישראל, היא מנחה פודקאסט. ליפה אירחה את חברה הטוב אלטון ג'ון, והוא סיפר שרצה לאמץ ילד בבית יתומים אוקראיני אבל נדחה בגלל נטייתו המינית.

המוזיקאי המצליח סיפר שבשנת 2009 ביקר בבית יתומים במדינה, והתאהב בילד שפגש במקום. "הסתובבתי איתו במשך שעות. בסיום הביקור הייתה מסיבת עיתונאים, ונשאלתי האם אני מתכוון לאמץ אותו. הקשר כולם ראו שהקשר בינינו חזק, ואחרי מחשבה קצרה הבנתי שאשמח לעשות זאת".

למרבה הצער, בקשתו של ג'ון נדחתה בגלל נטייתו המינית. "בגלל שאני הומוסקסואל, הבקשה שלי נדחתה. אחרי שזה קרה, בן הזוג שלי דיוויד שאל 'אתה רוצה להביא ילדים לעולם?'. תמיד התנגדתי לזה, אבל הילד מבית היתומים שינה את דעתי. הרגשתי שהוא אומר לי 'קדימה, אתה מסוגל להיות אבא'. בזכות ילד קטן מאוקראינה החלטתי להביא ילדים". בני הזוג אכן הפכו להורים והביאו לעולם שני בנים, זאכרי (12) ואלייז'ה (9) בעזרת אם פונדקאית.

וואלה! סלבס אימצה חולדת מחמד, כי זה מקסימום המחויבות אליו היא מסוגלת כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully