וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבתו, אנג'לינה ג'ולי, תמכה בעזה: ג'ון ווייט סייע לגייס מיליוני דולרים לחב"ד

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 10:47

השחקן זוכה האוסקר השתתף בטלתרום למען פעילות הארגון בסיוע למכורים לסמים ולאלכוהול. ווייט אף תועד כשהוא רוקד עם יותר מ-20 מחברי חב"ד, בהם ילדים וקשישים. צפו

ג'ון ווייט רוקד בטלתרום למען חב"ד/צילום מסך מתוך אינסטגרם - yehudahpryce

השחקן האמריקני ג'ון ווייט תמיד היה ידוע בחיבתו הגדולה לישראל, והוא אף פעם לא חשש להביע בה את תמיכתו - וכך הוא עשה ממש אתמול (שני), כאשר הוא השתתף באירוע טלתרום למען פעילות חב"ד.

הטלתרום ה-44 של הארגון הצליח לגייס יותר מ-3 מיליון דולרים, שיועברו למרכז חב"ד במטרה לסייע למכורים לסמים ולאלכוהול.

באירוע השתתף גם השחקן זוכה האוסקר ("השיבה הביתה", "קאובוי של חצות", "ריי דונובן"), שהוגדר בו כאורח מיוחד, שבשלב מסוים צולם בזמן שהוא חובש כיפה כשהוא רוקד על במת הטלתרום, ששודר בטלוויזיה האמריקנית, עם יותר מ-20 מחברי חב"ד, בהם ילדים וקשישים - דבר לא ברור מאליו עבור גבר בן 85.

ג'ון ווייט באירוע טלתרום לחב"ד. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yehudahpryce, צילום מסך
עם כיפה על הראש. ווייט בטלתרום/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yehudahpryce

השתתפותו של ווייט באירוע מגיעה לאחר שרק בחודש יולי האחרון הוא ביקר את בתו, אנג'לינה ג'ולי, על דעותיה הפרו-פלשתיניות, כשבין היתר פרסמה כמה שבועות לאחר פרוץ המלחמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, שבו התייחסה לפעילות צה"ל בעזה: "משפחות שלמות נרצחות, 40% מההרוגים הם ילדים חפשים מפשע - בזמן שהעולם צופה ובתמיכתן של ממשלות רבות, מיליוני אזרחים פלסטינים - ילדים, משפחות ונשים - נענשים באופן קולקטיבי. מנהיגי העולם שותפים לפשע".

"היא נחשפה לתעמולה והושפעה מאנשים אנטישמיים. היא הייתה בקשר עם פליטים שקראו לזה 'זכויות אדם', אבל זו רק תעמולה אנטי-ישראלית", אמר למגזין "וראייטי" על בתו, זוכת אוסקר גם היא. "אני לא רוצה לריב עם בתי (מערכת היחסים בין השניים תמיד הייתה בעייתית וידעה המון עליות וירידות, ע"א), אבל אין להם מושג מה קורה. זו בועה. היא בורה בכל הקשור למה שעומד על כף המאזניים ומה הסיפור האמיתי".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
אנג'לינה ג'ולי. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
אנג'לינה ג'ולי/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

בחודש נובמבר, הוא אמר: "הצבא הישראלי חייב לשמור על האדמה ועל האנשים. זו מלחמה. זה לא יהיה כמו שהשמאל חושב, זה לא יכול להיות תרבותי עכשיו. ישראל הותקפה על ידי טרור לא אנושי. תינוקות תמימים, אימהות, אבות, סבתות וסבים - ואתם, טיפשים, אומרים שישראל היא הבעיה? אתם צריכים להסתכל על עצמכם ולשאול: 'מי אני? מה אני? תשאלו את אלוהים - האם אני לומד את האמת או שמשקרים לי?" החיות האלה רוצים להכחיד את היהודים ואת הנוצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully