וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאית נגד נתניהו: "נעמה לזימי צורחת מגרוני, אתה מפלצת"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 16:58

לאחר שמאות אלפי בני אדם יצאו לרחובות בהפגנה נגד הממשלה, אורנה בנאי תקפה בחריפות את העומד בראשה: "זו ממשלת טומאה"

אורנה בנאי תוקפת את רה"מ נתניהו/צילום מסך מתוך אינסטגרם - ornabanai

אורנה בנאי מעולם לא חששה להתבטא בנושאים פוליטיים, כשלאורך השנים היא דיברה על כל מה שעלה בדעתה לא פעם ולא פעמיים, וכך גם במלחמה הנוכחית, כשאמרה את דעתה על שלל נושאים, בהם גם שחרור החטופים.

ברקע הפגנות הענק שהתקיימו אתמול (ראשון) ברחבי ישראל, השחקנית והקומיקאית פרסמה היום בחשבון האינסטגרם שלה, שמונה כ-50 אלף עוקבים, סרטון שהועלה תחילה לחשבון האינסטגרם של ערוץ כנסת, שבו נראית ח"כ נעמה לזימי (העבודה) תוקפת את ח"כ משה גפני (יהדות התורה) במהלך דיון של ועדת הכספים, שבראשה הוא עומד. "אתה הולך להלוויות, גפני? אתה קורא עליהם קדיש? שישה אזרחים נרצחו כי אתה הפקרת אותם!", צעקה לעברו, בין היתר.

אורנה בנאי. יח"צ, צילום מסך
אורנה בנאי/צילום מסך, יח"צ

בנאי בת ה-57 שיתפה את הסרטון, והוסיפה כיתוב משלה: "נעמה לזימי צורחת מגרוני ומגרונם של הישראלים בעלי הלב המרוסק שותת הדם". היא המשיכה לכתוב: "בנימין נתניהו, אתה מפלצת - אתה וממשלת הטומאה שלך".

כזכור, רק בחודש שעבר תקפה בנאי את נתניהו, כשפרסמה סרטון סטורי שבו יצאה נגד ראש הממשלה בגין התנהלותו בנושא שחרור החטופים: ממשלה רעה. אכזרית. אלוהים טעה. היה צריך להוריד לכל חברי הממשלה הזו ולעומד בראשה את העורלה מהלב, ולא מאיפה שהוריד".

בהפגנה שבה השתתפה בחודש יולי, בנאי צעקה בזמן שהיא בוכה: "תוציאו אותם מהגיהינום! נבלות! הצילו! תצילו אותם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully