וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בל אגם נגד מני אסייג: "בזכות עידן עמדי אתה יושב וכותב"

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 15:28

בל אגם לא שותקת על הדברים הקשים שהפנה התסריטאי מני אסייג כלפי עידן עמדי: "בזכותו אתה יכול להקליד על המקלדת את השטויות שאתה מדבר. כמה עלה לך, עידן עמדי, כדי שאני, ומני וכל משפחת אסייג נוכל לחיות כאן בשקט"

בל אגם נגד מני אסייג: "תתנצל"/אינסטגרם

ברקע הסערה והמחלוקות סביב טקס הזיכרון לציון ה-7 באוקטובר, הגיש הזמר והיוצר עידן עמדי מתווה פשרה לשרה מירי רגב. מי שפחות התחבר ליוזמה של הזמר והיוצר היה התסריטאי מני אסייג, שתקף במילים קשות את עמדי.

"אני חושב שעלה לך, אחי", כתב אסייג. "נראה שהאהדה והחיבוק החם שקיבלת מכולנו קצת בלבלו אותך. עם כל הכבוד, אתה לא נבחר ציבור, ואין לך סמכות מעבר לזו של כל לוחם אחר שנפצע בקרב, וגם לא מאלה שלא נפגעו. אתה לא נשיא המדינה ולא נושא בתפקיד ציבורי או ממלכתי, ולכן הצעות הפשרה שלך נראות פתטיות ומגוחכות".

עידן עמדי משתחרר מבית החולים לאחר שנפצע בפעילות מבצעית בעזה. 25 בינואר 2024. ניב אהרונסון
הציע מתווה פשרה- והותקף ע"י מני אסייג. עמדי/ניב אהרונסון

מי שהחליטה שלא לשתוק הייתה בל אגם, שיצאה להגנתו של עמדי ודרשה מאסייג התנצלות: "אני אגיד לך מה עלה לעידן עמדי", פנתה אגם לאסייג בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות. "עלה לו ביוקר בגוף ובנפש, כדי שאתה חמוד שלי תשב על הספה הנוחה שלך ובזכותו אתה אפילו יכול להקליד על המקלדת את השטויות שאתה מדבר. הוא שמר על המשפחה ועל הילדים שלך, עלה לו, עלה לו ביוקר". אגם הוסיפה וכתבה: "כמה עלה לך, עידן עמדי, כדי שאני, ומני וכל משפחת אסייג נוכל לחיות כאן בשקט. מני- תתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully