וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי מותקף ע"י מני אסייג: "עלה לך, קצת התבלבלת"

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 14:10

התסריטאי מני אסייג תוקף את עידן עמדי בעקבות מתווה הפשרה שהציע לשרה מירי רגב, העוסק בטקס הזיכרון לציון ה-7 באוקטובר: "נראה שהאהדה והחיבוק החם שקיבלת מכולנו קצת בלבלו אותך"

עידן עמדי משתחרר מבית החולים לאחר שנפצע בפעילות מבצעית בעזה. 25 בינואר 2024. ניב אהרונסון
הציע לשרה רגב מתווה פשרה. עמדי/ניב אהרונסון

ברקע הסערה והמחלוקות סביב טקס הזיכרון לציון ה-7 באוקטובר, הגיש הזמר והיוצר עידן עמדי מתווה פשרה לשרה מירי רגב, לפיה שלוש נשים שאיבדו את יקיריהן ימונו לנציגות חיצוניות מטעם הממשלה ויהיו אמונות על הפקת טקס הזיכרון הממלכתי ובכך, לתחושתו, ייעדרו ממנו שיקולים פוליטיים.

עמדי הציע, כך לפי הדיווח של העיתונאי רן בוקר, את שמותיהן של איריס חיים, שבנה יותם חיים נחטף על ידי חמאס ונהרג בשוגג מירי צה"ל, מאיה אוחנה מורנו, אשתו של סא"ל עמנואל מורנו ז"ל, וגלית ולדמן, אימו של רס"ן אריאל בן משה ז"ל.

עמדי הוסיף והציע שורת נואמים בטקס, בהם מפקד הימ"מ שהשיא משואה בטקס העצמאות האחרון, ראש חטיבת המבצעים, תא"ל ישראל שומר, תושב כפר עזה שנלחם ב-7 באוקטובר, והחטופה ששוחררה מהשבי עמית סוסנה.

מני אסייג. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
ממליץ לעמדי לשוב למקום הצנוע שלו. אסייג/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

מי שפחות אהב את התערבותו של עמדי זהו התסריטאי מני אסייג, שתקף את הזמר: "אני חושב שעלה לך, אחי. נראה שהאהדה והחיבוק החם שקיבלת מכולנו קצת בלבלו אותך".

אסייג המשיך וכתב: "האהדה שלך מתבטאת בקמפיינים רחבי היקף שאתה מקבל (באופן חם ואוהב) ובציבור גדול שמגיע למופעים שלך. עם כל הכבוד, אתה לא נבחר ציבור, ואין לך סמכות מעבר לזו של כל לוחם אחר שנפצע בקרב, וגם לא מאלה שלא נפגעו. אתה לא נשיא המדינה ולא נושא בתפקיד ציבורי או ממלכתי, ולכן הצעות הפשרה שלך נראות פתטיות ומגוחכות. בחרת לעמוד בצד מסוים ושנוי במחלוקת, והגעת מחוץ לקונצנזוס. קבל בהבנה את הביקורת החריפה (למעט המקללים והמגדפים)".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
מני אסייג תוקף את עידן עמדי. טוויטר, צילום מסך
מני אסייג תוקף את עידן עמדי/צילום מסך, טוויטר

"יש מחירים לנקיטת עמדה, והמחירים נמוכים הרבה יותר אם היית משתתף בטקס הממלכתי", הוסיף אסייג. "אז היית נתפס כאויב על ידי אלה שהתמסרת להם. עידן יקירי, מומלץ לשוב למקום הצנוע שלך ולהפסיק לפלרטט עם אנרכיסטים אלטרנטיביים שלא סופרים את העם, כי טוב לא יצא מהם. למדינת היהודים יש ממשלה נבחרת שאחראית על הטקסים הלאומיים, ורק בטקסים הללו אנחנו מכירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully