וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: אביב גפן (51) וארוסתו מצפים לילד משותף ראשון

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 10:53

על אף שהכחיש את המידע שהיה בידי וואלה סלבס, הזמר-יוצר, שנכנס לעשור השישי לחייו, אישר בסופו של דבר כי הוא ושרון קאופמן, שיינשאו בחודש הבא, עומדים להביא לעולם ילד משותף

אביב גפן ושרון קאופמן. צילום: באדיבות דה גרופ, עיבוד תמונה
אביב גפן ושרון קאופמן/עיבוד תמונה, צילום: באדיבות דה גרופ

אביב גפן וארוסתו שרון קאופמן מצפים לילד ראשון משותף: כפי שסיפרנו לכם לראשונה, הזמר בן ה-51 יתחתן בעוד שבועות ספורים עם בת זוגו, אבל מתחת לרדאר הוא החביא את הסוד הגדול באמת - בקרוב הוא יהפוך לאבא בפעם השלישית.

וואלה סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על כך שהזמר השנוי במחלוקת נמצא בזוגיות חדשה עם אלמונית בשם שרון קאופמן, בעלת מאפייה ממרכז הארץ, אותה הכיר על סט התוכנית "דה ווייס", בה שימש כשופט.

אביב גפן ושרון קאופמן. באדיבות דה גרופ,
חמודים - ומצפים. גפן וקאופמן/באדיבות דה גרופ

וואלה סלבס גם הייתה הראשונה לספר לכם על כך שבשקט-בשקט הזמר כרע ברך והציע לקאופמן בת ה-38 נישואים, וכן, היא גם הייתה הראשונה לספר לכם על תאריך החתונה של השניים, 24 בספטמבר - ואפילו הייתה הראשונה לדעת שקאופמן נמצאת בהריון ומצפה לתינוק או תינוקת - ראשון שלה, שלישי שלו.

אבל גפן, כהרגלו, הכחיש לוואלה סלבס את המידע, כפי שגם הכחיש ללא כל בושה את הצעת הנישואין וגם את חשיפת תאריך החתונה של בני הזוג.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
נשף רוק של אביב גפן בפארק הירקון , מאי 2024. ניב אהרונסון
מכחיש סדרתי. גפן (ארכיון)/ניב אהרונסון

כעת, כחודש לפני שהשניים יעמדו תחת החופה, אפשר כבר לספר שהם מצפים. רק לפני כחודשיים, כשוואלה סלבס שמעה על ההיריון המרגש, היא קיבלה תגובה מגפן שענה "זה לא נכון". על אף שידעה כי זו האמת, וואלה סלבס כיבדה את הזמר-יוצר, למרות שהכחיש לה בעבר לא מעט עובדות שהתבררו בהמשך כנכונות. השבוע, כשוואלה סלבס ניסתה שוב לשאול אם ניתן לפרסם את המידע המשמח, גפן כלל לא ענה לה.

מה שחשוב באמת הוא שיהיה בשעה טובה - גם לו וגם לשני פרידן, גרושתו ואם שני ילדיו, שהתארסה בחודש מאי האחרון למיליארדר מריוס נכט ונמצאת כעת, לטענת מקורבים אליה, בפרק ב' מוצלח הרבה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully