וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מאנה יודע? ג'ני צ'רוואני נתקעה בדובאי עם שתי הבנות

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 15:48

בין הישראלים הרבים שנפגעו מביטולי הטיסות ארצה נמצאת הדוגמנית ג'ני צ'רוואני, שנתקעה עם שתי הבנות המשותפות שלה ושל רוני מאנה בשדה התעופה באבו דאבי. אני לא לוקחת סיכונים", שיתפה. "נמשיך לאירופה ומשם ננסה לחזור לארץ"

רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני. ניר פקין
רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני/ניר פקין

הדוגמנית ג'ני צ'רוואני, גרושתו ואם שתי בנותיו של איש העסקים רוני מאנה, נתקעה אתמול במשך שעות רבות ומורטות עצבים עם הילדות אמילי ואריאה בשדה התעופה באבו דאבי, לאחר שבוטלה הטיסה שהייתה אמורה להשיבן ארצה.

"אנחנו פה כבר שש שעות בערך", שיתפה צ'רוואני. "ביטלו לנו את הטיסה לארץ שהייתה אמורה להיות לפני שעתיים. ביטלו אותה לגמרי, למרות שאני יודעת שהחזירו את נתב"ג לפעילות מלאה- אבל פה לא לוקחים את הסיכונים האלה. אמרו 'תחכו עד מחר, מחר תהייה לנו תשובה'. אני לא לוקחת סיכונים, אני לא רוצה לשבת ולחכות פה. אז אנחנו ממשיכות ליעד אחר, יעד שאנחנו מכירות. אנחנו נמשיך לאירופה ומשם ננסה לחזור לארץ. נראה לאיפה נמצא כרטיס טיסה".

פרופ' אמיר חצרוני עם משקפי מציאות מדומה. ראובן קסטרו
נתקע בשדה התעופה בלרנקה. חצרוני/ראובן קסטרו

כעבור מספר שעות עדכנה צ'רוואני כי השיגה כרטיסי טיסה לאמסטרדם, ומשם היא מתכננת להגיע, בעוד מספר ימים, ארצה: "איזה מזל שהגעתי לאמסטרדם. זה היה כזה סטרס. גם מצאנו כרטיסי טיסה לארץ, אמנם דרך יוון אבל זה פחות קריטי. אחרי 29 שעות טיסה ושדות תעופה, הכל כבר נראה קטן עלינו".

נזכיר, כי אתמול היה זה אמיר חצרוני שנתקע בשדה התעופה בלרנקה. לאחר דין ודברים עם קבוצת ישראלים, הוא הותקף, לטענתו, על ידם: "התחילו לרדוף אחרי, לקלל, לירוק, נו אתם יודעים, ספארי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully