וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר חצרוני נתקע בשדה התעופה בלרנקה והותקף: "ירקו עליי"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 13:58

בין הישראלים הרבים שנפגעו מביטולי הטיסות ארצה נמצא אמיר חצרוני, שנתקע הלילה בשדה התעופה בלרנקה. לאחר דין ודברים עם קבוצת ישראלים, הוא הותקף, לטענתו, על ידם: "התחילו לרדוף אחרי, לקלל, לירוק, נו אתם יודעים, ספארי"

פרופ' אמיר חצרוני עם משקפי מציאות מדומה. ראובן קסטרו
היה מציל את אסמאעיל הנייה. חצרוני/ראובן קסטרו

פרופסור אמיר חצרוני נתקע הלילה (מוצ"ש) בשדה התעופה בלרנקה, לאחר שבוטלה הטיסה שהייתה אמורה להשיבו ארצה. חצרוני, שנאלץ להעביר שעות ארוכות בשדה התעופה בחוסר וודאות, נתקל בקבוצת ישראלים. לאחר דין ודברים בינם לבינו, הותקף חצרוני, לטענתו, באלימות מילולית וביריקות.

"פגשתי ישראלים מהז'אנר הביביסטי", שיתף חצרוני. "אני מתעלם מאנשים כאלה, הם לא מעניינים אותי. הם לא התעלמו ממני, התחילו לעשות פרצופים מהסוג שעושים בספארי והתחילה להתפתח תקרית. הסברתי להם 'אתם תקועים פה בשדה התעופה כי הרגו את אסמאעיל הנייה, כי נתניהו רצה להמשיך את המלחמה, לקבל תמיכה, להראות. בסופו של דבר למי רע? רע לכם'".

חצרוני הוסיף ושיתף בדברים שאמר לישראלים, שהובילו לתקרית: "אני הייתי מציל את אסמאעיל הנייה, כן מודה, הייתי מציל אותו פשוט כי אני רוצה לטוס, לא מעניין אותי כרגע הגורל שלו, לא אוהב אותו, יותר אוהב את עצמי ואני אוהב לטוס. הם התחילו לרדוף אחרי, לקלל, לירוק, נו אתם יודעים, ספארי. חצרוני סיים בפניה לציבור: "היו כאלה שצילמו, אם יש למישהו את הווידיאו- אשמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully