וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לשוק: כך נראית האחוזה היוקרתית של בן אפלק וג'ניפר לופז

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 14:20

הגירושים של שני הכוכבים ההוליוודים ממשיכים להסעיר את הביצה העולמית. אז רגע לפני שהם נפרדים מהבית המשותף שלהם - בואו לסיור פרידה

הפרידה של בן אפלק וג'ניפר לופז. Pascal Le Segretain, GettyImages
הפרידה של בן אפלק וג'ניפר לופז/GettyImages, Pascal Le Segretain

אחרי שכבר נפרדו פעם אחת וביטלו את האירוסים, הזמרת ג'ניפר לופז והשחקן ההוליוודי בן אפלק נישאו אחד לשנייה באוגוסט 2022. ברור לכולנו כבר מה הסוף, כיוון שג'ני מהשכונה הגישה בקשה לגירושים מאפלק ממש בשבוע שעבר ורשמה את תאריך הפרידה ב- 26 באפריל 2024.

רוב הגולשים ברשתות ניצלו את ההזדמנות כדי לשמוח לאיד או לתהות מה יהיה עם האחוזה המוגזמת שרכשו לפני כשנה, בעלות של 60 מיליון דולר. אז אל חשש - השניים החליטו להעלות את מחיר הנכס בשמונה מיליון דולרים ולהחזירו לשוק.

המבנה מתפרס על שטח של חמישה דונם וכולל בתוכו בריכה גדולה, מוסך עם 12 מכוניות ו"מתחם ספורט מקורה" הכולל חדר כושר חדיש, ציוד אגרוף ועוד, וכל החלום הזה נמצא אל מול הנוף ההררי של בבברלי הילס.

בנוסף, בתוך האחוזה עצמה יש גם 12 חדרי שינה ולא פחות מ-24 חדרי רחצה. בחישוב מהיר זה שני חדרי רחצה לכל חדר שינה. כמובן שאי אפשר לשכוח גם את האמבטיה המפוארת שלהם ואת מקלחת האדים, כי באמת היה חסר משהו.

כזכור, על אף ששניהם בעלי הון לא קטן בפני עצמם, הזוג לא חתום על הסכם ממון מכל סוג שהוא, אך לופז כבר הספיקה להודיע שהיא "לא רוצה ממנו דולר".

אם תהייתם, מדובר בפעם השנייה שהשחקן ההוליוודי מתגרש, לעומת הזמרת שנכנסה לגירושים הרביעיים שלה. אולי הפעם היא תבין את הרמז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully