וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא רוצה ממנו דולר": ג'ניפר לופז החליטה להתגרש מבן אפלק

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 12:19

אמש (שלישי), אחרי חודשים של שמועות על בעיות בזוגיות, הגישה ג'ניפר לופז לבית המשפט בקשה להתגרש מבעלה, בן אפלק. לפי המסמכים מועד הפרידה היה בחודש אפריל השנה. השניים לא חתמו על הסכם ממון טרם נישאו, עובדה שגורמת להם כעת למחלוקות רבות

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
ג'ניפר לופז ובן אפלק/GettyImages

הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז והשחקן בן אפלק נישאו לפני שנתיים, באוגוסט 2022, בטקס צנוע בלאס ווגאס. בהמשך, ערכו השניים אירוע נוצץ בחצר אחוזתו המפוארת של אפלק, בנוכחות חברים טובים כמו מאט דיימון, ג'ורג' קלוני ורנה זלווגר.

אך ההרמוניה לא נמשכה זמן רב: בשנה האחרונה פורסמו דיווחים רבים על בעיות בזוגיות שהלכו והחמירו. אפלק עזב את ביתם המשותף ורכש בית משלו, שניהם נצפו כשהם מסתובבים ללא טבעות הנישואים שלהם, ואת יום הולדתה ה-55 שחל לאחרונה, לופז חגגה במסיבה גדולה- בלעדיו.

אמש (שלישי), השמועות התבררו כנכונות, כאשר לופז הגישה בקשת גירושים. לפי מסמכים משפטיים לופז ציינה שתאריך הפרידה היה 26 באפריל 2024. לופז, כך נכתב, אינה מעוניינת בקבלת דמי מזונות מהכוכב ומבקשת מבית המשפט לקבוע שגם היא לא תצטרך לשלם כאלה לאפלק.

ג'ניפר לופז ובן אפלק גלובוס הזהב 2024. gettyimages, GettyImages
בימים יפים יותר. לופז ואפלק/GettyImages, gettyimages

לפי הדיווחים, השניים לא חתמו על הסכם ממון לפני החתונה, עובדה שגורמת להם כעת למחלוקות רבות בכל הקשור לחלוקת הנכסים שרכשו והכספים שהרוויחו בשנתיים האלה. כחלק מהתהליך, הם הציעו למכירה במאי האחרון את אחוזתם בבוורלי הילס, שרכשו לפני שנה בעלות של 60 מיליון דולר. עד כה לא נמצאו רוכשים. הונה של לופז, לפי הדיווחים, עומד על 400 מיליון דולר. נכסיו של אפלק מוערכים בשווי של 150 מיליון דולר.

עבור אפלק תהייה זו הפעם השנייה בה הוא מתגרש, בעוד שעבור לופז תהייה זו פעם הרביעית.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז ובן אפלק גלובוס הזהב. gettyimages, GettyImages
יהיו מאושרים גם בנפרד. לופז ואפלק/GettyImages, gettyimages

כזכור, זוהי אינה הפעם הראשונה בה הם נפרדים זה מזו: לופז ואפלק היו בין הזוגות הכי מתוקשרים ונוצצים של תחילת שנות האלפיים, זכו לכינוי החיבה המשותף "בניפר" וכיכבו ללא הפסקה במדורי הרכילות. החשיפה האינסופית והחדירה הבוטה של הצהובונים והציבור לפרטיותם היו, לטענתם, בין הסיבות העיקריות לכך שבשנת 2003, זמן קצר לפני שהיו אמורים להתחתן - ביטלו את האירוסים ונפרדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully