וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "הפליליסטיות" נגד דניאל גרינברג: "שתשלם מס"

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 17:38

עצירתה של דניאל גרינברג במכס על תיק היוקרה שהכניסה לארץ הצליחה להסעיר לא מעט אנשים. מי שלא הצליחה לעבור על כך בשתיקה היא כוכבת הפליליסטיות, עו"ד חן מאירי

דניאל גרינברג חן מאירי. אינסטגרם / רשת 13, עיבוד תמונה
דניאל גרינברג חן מאירי/עיבוד תמונה, אינסטגרם / רשת 13

אחרי שהמשפיענית דניאל גרינברג חזרה מהחופשה המפנקת שלה בצרפת אמש (רביעי), היא נעצרה בדרכה לבדיקה במכס. בסופו של דבר נמצא בין חפציה גם תיק של מותג יוקרה, העובדים במקום החליטו לעכב אותה ולבסוף היא נאלצה לשלם מכס וקנס נוסף שהביא לסכום של 8,500 ש"ח על התיק של מותג היוקרה שאנל, שמוערך בשווי של 34,000 ש"ח.

מי שלא יכלה לעבור על ההאשמות שהטיחה גרינברג במכס היא כוכבת "הפליליסטיות", עו"ד חן מאירי, שהעלתה סטורי זועם לחשבון האינסטגרם שלה: "מי מספר לדניאל גרינברג שהחוק מחייב לעבור דרך המכס בכל רכישה מעל 200 דולר?"

"מי מספר לה שגם אם רכשה תיק (בהנחה שזו היא שרכשה לעצמה)", עקצה, "לפני שלושה חודשים, עדיין ניתן לחייב אותה רטרואקטיבית ואין התיישנות? העיקר להשמיע שקנית תיק ב-26,000. מי שיש לו כסף לקנות תיק ב-26,000 יש לו גם כסף לשלם עליו מס".

הסטורי של חן מאירי נגד דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של חן מאירי נגד דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

"ואגב, בודקי המכס לא עוצרים כל אחד, כי הם עוצרים בעקבות מידע מודיעיני - ומידע מודיעיני זה גם להעלות 100 סטורים ברשתות על רכישת התיק. #מעייפת", חתמה עורכת הדין מאירי בכעס.

כמובן שגם גרינברג לא יכלה להעביר את דבריה של עורכת הדין על סדר היום והגיבה לה בפאסיב אגרסיב המוכר: "חנצ'וק היי יפה שלי, נעים להכיר. לראשונה 'מגלה' אותך... מהממת! אז בכל אופן, כמי שמעצימה נשים, אני שמחה לדעת שנתתי לך את הבמה בפלטפורמה הזאת לבטא את עצמך במקצוע שלך. עלי והצליחי, ברכה אור ואהבה גדולה תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully