וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה שווי התיק בעקבותיו נקנסה דניאל גרינברג במכס

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 12:26

דניאל גרינברג עוברת לשלב ההוכחות: אחרי שטענה כי התיק, עליו נאלצה לשלם במכס אלפי שקלים, אינו חדש- היא מפרסמת תיעוד שלה איתו, שצולם בחודש יוני האחרון. אז באיזה תיק מדובר וכמה הוא יעלה לכן?

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג והתיק שחולל סערה/צילום מסך, אינסטגרם

דניאל גרינברג חזרה אמש מחופשה מפנקת בצרפת, וכפי שדיווחנו לכם לראשונה, נעצרה בדרכה החוצה מנתב"ג לבדיקה במכס. לאחר שאותר בין חפציה תיק של מותג יוקרה, הוחלט לעכב אותה והיא נאלצה לבסוף לשלם גם מכס- וגם קנס. סך הכל נפרדה גרינברג מלא פחות מ-8,500 ש"ח.

"הוציאו לי תיק שנרכש לפני שלושה חודשים", טענה גרינברג בסרטון שצילמה ופרסמה באינסטגרם, בעודה ממתינה לשלם. "הם לא יודעים כמה הוא עולה. מעכבים אותי כדי למצוא באינטרנט את השווי של התיק כי אין קבלה, אין שקית, אין כלום- התיק משומש, כן?".

גרינברג הוסיפה: "שעה וחצי מעכבים אותי עם שני ילדים באוטו, ואז אומרים לי שאני צריכה לשלם 8,500 ש"ח מיסים כולל קנס. הוצאתי את הכרטיס, ועכשיו אני צריכה להתעכב כי הם לא יודעים להפעיל את המדפסת. שלוש שעות אני פה בשביל הקרקס הזה".

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מוכיחה כי התאריך מיוני. גרינברג והתיק/צילום מסך, אינסטגרם

אז איזה תיק משך את תשומת לבם של פקחי המכס, ומדוע התשלום שנאלצה גרינברג לשלם היה כל כך גבוה? מדובר בתיק של מותג היוקרה שאנל, ששוויו מוערך בכ-34,000 ש"ח. לראיה כי אכן מדובר בתיק משומש, פרסמה גרינברג תמונה ישנה מהאינסטגרם בה היא מתועדת איתו, כשהתאריך המופיע בפרסום הוא 22 ביוני.

מטעם רשות המיסים נמסר: "בשל חובת הסודיות לא נוכל להתייחס לפרטי המקרה. עם זאת, עלינו לציין כי טענות הנוסעת על עיכוב בטיפול אינן נכונות. הוצע לה לנסוע לביתה ולקבל הודעת חיוב בהמשך, והיא בחרה להמתין במקום עד להגעת המזוודות שלה ולהשלמת התהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully