וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן יודע? דניאל גרינברג עוכבה במכס ונקנסה ב-8,500 ש"ח

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 11:38

דניאל גרינברג חזרה מחופשה חלומית בצרפת עם בן זוגה החדש היישר לעיכוב במכס, בעקבות תיק יוקרתי שהיה ברשותה. לאחר שלא סיפקה קבלה, נאלצה להיפרד מסכום לא מבוטל. "שעה וחצי מעכבים אותי עם שני ילדים קטנים באוטו", התלוננה בפני עוקביה

עוכבה במכס. דניאל גרינברג/אינסטגרם

דניאל גרינברג (30) חזרה הלילה (רביעי) מהחופשה המפנקת בצרפת, בה בילתה יחד עם ילדיה ועם בן זוגה החדש, המיליונר הצרפתי יהודי ריצ'ארד אורלנסקי (58).

בדרכה החוצה מנתב"ג נעצרה גרינברג על ידי פקח מהמכס שחיטט בחפציה והחליט לעכב אותה בעקבות תיק יוקרתי שהיה מונח אצלה במזוודה. הקסם האישי של גרינברג לא עבד הפעם והיא נאלצה לשלם גם מכס- וגם קנס. סך הכל נפרדה גרינברג מלא פחות מ-8,500 ש"ח.

דניאל גרינברג מתלוננת על עיכוב במכס. אינסטגרם, צילום מסך
"רק התיק של דניאל מעניין". גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

"מבינות איך זה עובד במדינת ישראל?", שיתפה גרינברג בחוויה הלא נעימה, בעודה ממתינה לשלם את הסכום. "שעה וחצי אני פה, כן כן. הוציאו לי תיק שנרכש לפני שלושה חודשים, הם לא יודעים כמה הוא עולה. מעכבים אותי כדי למצוא באינטרנט את השווי של התיק כי אין קבלה, אין שקית, אין כלום- התיק משומש, כן? אבל שעה וחצי מעכבים אותי עם שני ילדים קטנים באוטו, ואז אומרים לי שאני צריכה לשלם 8,500 ש"ח מיסים כולל קנס. עכשיו סבבה, הוצאתי את הכרטיס, עכשיו אני צריכה להתעכב כי הם לא יודעים להפעיל את המדפסת. שלוש שעות אני פה בשביל הקרקס הזה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו. רפי דלויה
העימות הוביל לחקירה במשטרה. אסי ועדי בוזגלו/רפי דלויה

נזכיר, כי גרינברג אינה הסלבריטאית הראשונה שמעוכבת במכס. סערה הזכורה במיוחד אירעה בינואר השנה, כאשר אסי ועדי בוזגלו, שנחתו בישראל, התבקשו להגיע לבידוק אצל עובדת מכס, אולם סירבו לשתף פעולה. במקום התפתח עימות מילולי שהתדרדר במהרה לגידופים ועלבונות מצד עדי בוזגלו, שאף תועדה מאיימת על אחת העובדות. בסופו של דבר, כוחות משטרה הוקפצו למקום ונגד השניים נפתחה חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully