וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי מגן על בנו שהואשם באלימות: "נשים זה שק של נחשים"

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 13:52

לאחר שהאקסית של בן אל האשימה אותו באלימות קשה כלפיה, אביו, שימי תבורי, יוצא להגנתו: "הקנאה הורגת ומותירה נשים לדבר לשון הרע, ואני בטוח שאם תמשיכו ככה להעליל על הבן שלי, אתם תגרמו לאנשים להתאבד"

שימי ובן אל תבורי. אינסטגרם צילום מסך, עיבוד תמונה
יצא להגנתו. שימי תבורי ובנו בן אל/עיבוד תמונה, אינסטגרם צילום מסך

אתמול (שלישי) פורסמה התכתבות בין דני לוי, האקסית הטריה של בן אל תבורי (ומי שמוכרת גם בתור הסטייליסטית הצמודה של קים קרדשיאן) ובין אופק כהן, מנהלו של בן אל.

בהודעות נחשפו האשמות קשות של לוי על אלימות מצידו של בן אל, כתגובה לאיום בתביעה בבית משפט, לאחר שסירבה לדרישתם לשלם 10,000 ש"ח על הכלבה המשותפת אותה רצתה לקחת איתה חזרה ללוס אנג'לס, ושלטענתה שייכת לה ונקנתה בכספה.

בין היתר נכתב: "אני מזכירה לך את המכות שהוא נתן לי באותו לילה, ושאתה בחרת לשתוק ולהשתיק אותי. הבנאדם התעלל בי מילולית ונפשית שנתיים וחצי, גירש אותי מהבית באלימות, מנסה לסחוט אותי". לוי הוסיפה וכתבה: "תגיד בבקשה לעורך דין שלך, על הדרך כשהוא כותב את המכתב, למצוא זמן ולבוא איתך לתחנת המשטרה. לגבי האלימות, הסימנים והאיום לרצח שבן אל אמר לך בטלפון, תוך שהוא מכה אותי ומקלל אותי, ושובר את כל הבית עלי. להכל יש תמונות".

מי שלא נשאר אדיש לדברים זהו הזמר שימי תבורי, אביו של בן אל. לשניים, נזכיר, היסטוריה ארוכה של נתק, וכעת הוא בחר לקחת את הצד של בנו. בשיחה בלעדית עם וואלה סלבס, הוא מזכיר את האירוע הקודם בו בן אל היה מעורב- הקלטות קשות בהן נשמע בן אל כשהוא מטיח דברים קשים בזוגתו לשעבר ואם בנו, אורטל עמר.

"כפי שאנחנו מכירים את בן אל, לא ראינו דבר אלים או התנהגות אלימה מצידו, ההפך", אמר. "למרות כל הקשיים, המריבות והאי הבנות' תמיד הוא היה ג'נטלמן והגן על יהודית. אני מאמין שנשים זה שק נחשים, הקנאה הורגת ומותירה נשים לדבר לשון הרע, ואני בטוח שאם תמשיכו ככה להעליל על הבן שלי, אתם תגרמו לאנשים להתאבד!".

"אני מתחנן שתפסיקו לדבר על הבן שלי, תפסיקו להעליל עליו, אם יקרה משהו אני לא אתן אף שקט לאף גורם כזה או אחר. עד שהבן שלי השתקם מהסיפור הקודם, עם כל הסיוט שהוא עבר, עכשיו מנסים לגמור אותו שוב? תניחו לו!! אל תעבירו אותו שוב גיהנום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully