וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו: זה הסכום שתקבל פרודתו של טדי שגיא, יעל נזרי

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 15:15

על פי פרסומים, בת זוגתו לשעבר של היזם המיליארדר תצא מהזוגיות בת 14 השנים, שבמהלכה הם הביאו לעולם שישה ילדים, עם סכום לא מבוטל. האם הסכום יפגע בהונו של שגיא?

טדי שגיא ויעל נזרי. אור גפן,
היו זמנים. טדי שגיא ויעל נזרי/אור גפן

רבים הופתעו שלשום (שישי) כאשר המיליארדר טדי שגיא ובת זוגתו לשעבר יעל נזרי הודיעו על פרידתם, לאחר 14 שנות זוגיות ושישה ילדים משותפים - אך היו כאלה שלא קיבלו את הידיעה בהלם, שכן כבר מזה כמה שנים שהשניים מכחישים באופן נחרץ את השמועות השונות על פרידתם.

הפרדת הכוחות של בני הזוג לשעבר צפויה לעלות לא מעט, שכן על פי פרסומים, נזרי צפויה לצאת מהזוגיות ארוכת השנים הזו עם סכום העומד על לא פחות מ-100 מיליון דולרים. כזכור, השניים מתגוררים בשנים האחרונות בדובאי שבאיחוד האמירויות יחד עם ילדיהם, שלומדים במסגרות החינוך השונות בעיר.

טדי שגיא ויעל נזרי. רפי דלויה,
בתקופה קלילה יותר/רפי דלויה

יזם ההיי-טק והנדל"ן בן ה-52, שרק בשבוע שעבר הונו הוערך על ידי מגזין "פורבס" בסכום של 6.4 מיליארד דולר, ומלכת היופי לשעבר בת ה-36, מעולם לא התחתנו, לא נהגו לשתף רבות בחיים האישיים שלהם ודאגו לשמור על הפרטיות שלהם.

לאחר פרידתם, משגיא ומנזרי נמסר: "אחרי 14 שנים של חברות אמיתית ואהבה גדולה ביחד, קיבלנו החלטה משותפת להיפרד. יש לנו שישה ילדים אהובים ונהדרים שהם הדבר הכי יקר לנו, ואנו נמשיך לגדלם במשותף. ההחלטה שלנו נלקחה יחד ובכבוד הדדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully