וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת יום הולדת: התרומה הגדולה של טדי שגיא למיזם של עומר אדם

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 11:18

מיזם ההסעות לחיילים שהקים הזמר עומר אדם ודואג להחזיר חיילים שיוצאים לאפטר ישירות הביתה בהסעה מיוחדת ממשיך לפעול, וכל זאת בזכות תרומות של אנשי עסקים שונים. מי ששבר את שיא התרומות הוא המיליארדר טדי שגיא, שהחליט לכבוד יום ההולדת שלו לתת לחיילים מתנה מיוחדת

תרומת המיליון של טדי שגיא. אינסטגרם, צילום מסך
תרומת המיליון של טדי שגיא/צילום מסך, אינסטגרם

כבר מתחילת המלחמה הזמר עומר אדם, כמו לא מעט קולגות שלו, עסוק בלעזור לחיילי צה"ל. זה התחיל בהופעות בבסיסים השונים ובהקמת חמ"ל מיוחד שדואג לצרכים של חיילים ומפונים והמשיך בהקמת פרוייקט מרגש במסגרתו הוא דאג שכל חייל שיוצא לאפטר לא יבזבז את הזמן על תחבורה הציבורית, שכן גם ככה האפטר קצר מאד, ויגיע הביתה במונית ספיישל שלוקחת אותו מכל נקודה הישר למקום מגוריו.

המיזם המיוחד התחיל עם סכום משמעותי אותו תרם אדם בעצמו, וממשיך בימים אלו בזכות תרומות של אנשי עסקים שונים שהחליטו להרתם לטובת העניין ותורמים בכל פעם סכום שלרוב מספיק עבור יום הסעות אחד שכזה לחיילים שחוזרים לאפטר. אבל אתמול (ג') הגיעה תרומה משמעותית מאוד, ששברה את שיאי התרומות עד כה לטובת המיזם.

בסטורי שהעלה אתמול הזמר לעמוד האינסטגרם שלו הוא סיפר על שיחה שהוא ערך עם חברו הטוב, איש העסקים המיליארדר טדי שגיא, אליו התקשר כדי לברך אותו ליום הולדתו. במקום לקבל מתנה לכבוד המאורע, שגיא ביקש דווקא לתרום מתנה משלו: "שותפים שלי הפעם יש לי הפתעה של החיים. חייגתי לברך חבר שחוגג יומולדת ועל הדרך דיברנו והמתנה שהוא רוצה לכבוד יום ההולדת שלו זה לתרום מליון שקלים, להחזיר את כל החיילים הצדיקים שלנו הביתה", כתב אדם, והוסיף שבזכות התרומה המיוחדת המוקד שמרכז את פניות החיילים ימשיך ויפעל עד ליום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully