וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרת גוש נגד הראל סקעת ותמיכתו בנתניהו: "אתה אמיתי?"

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 10:10

התמיכה המפתיעה של הזמר בראש הממשלה בנימין נתניהו הצליחה להוציא את הקולגה שלו, אפרת גוש, משלוותה. מי היו הנוספים שהביעו התנגדות?

אפרת גוש, הראל סקעת. אינסטגרם, עיבוד תמונה
אפרת גוש, הראל סקעת/עיבוד תמונה, אינסטגרם

"זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם בחיי. בלי טיפת ציניות מתגעגע לימים של לסמוך עליך בעיניים עצומות. ‏אני מקווה שהנאום היפה הזה, לקול התשואות, נותן לכולנו רגע של גאווה ואחדות. לתומכים ולמתנגדים. אחדות לאלה שבעד מדינת ישראל. מר בנג'מין נתניהו, תחזיר את החטופים הביתה. עכשיו. ההגה בידיים שלך. ואין נהג כמוך", כתב הזמר הראל סקעת בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו אמש (רביעי).

הפרסום הצליח להפתיע המון אנשים, בין אם בעובדה שבעלו של סקעת, ח"כ עידן רול, הוא חלק ממפלגתו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד, "יש עתיד", או בין אם בכך שהוא בכלל חשף את דעתו הפוליטית לראשונה.

בין הגולשים הרבים שהגיבו לכאן או לכאן, הייתה זאת הזמרת אפרת גוש שלא יכלה לעבור על דבריו של הזמר בשתיקה: "תכיד, הראל סקעת, אתה אמיתי?! נתניהו הצליח לחבר כמה משפטים ברצף ועכשיו הוא חזר להיות המנהיג הכל יכול?!", הזדעזעה.

הסטורי של אפרת גוש. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אפרת גוש/צילום מסך, אינסטגרם
קרן פלס בהפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן , תל אביב, 15 באפריל 2023. ראובן קסטרו
קרן פלס בהפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן , תל אביב, 15 באפריל 2023/ראובן קסטרו

"מה עם החטופים בעזה שבאשמתו מסיימים שם את חייהם בייסורים קשים וחוזרים בארונות?! מה עם התקופה שקדמה לכל זה והניסיונות של ראש הממשלה ושל שאר חבורת הזבל שברשותו לגנוב לנו את המדינה וליצור קרע בעם שלא היה כמותו?".

"בלי טיפה של ציניות, מתגעגעת לימים שבממשלה ישבו אנשים שהייתה להם איזושהי יכולת לנהל את המדינה! הכישלון שלו הוא הכישלון של כולנו!".


האמנית הנוספת שביקרה את ראש הממשלה הייתה קרן פלס, שניצלה גם היא את במת האינסטגרם כדי להעביר את המסר: "יופי של נאום וכל התשואות למי שכתב ולמבצע המרשים, על זה אין עוררין, אבל החטופים שלנו עדיין נמקים מתחת לאדמה וקולם אינו נשמע בעברית או באנגלית. דממה זועקת".

הסטורי של קרן פלס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קרן פלס/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה ראש ממשלת ישראל, תאשר מיידית את העסקה שקרויה על שמך ושים תאריך סיום לאסום הנורא בתולדותיו - שקרוי גם הוא על שמך. לא לוקחים קרדיט רק על הצלחות. קח אחריות גם על הכישלון - תחזיר אותם הביתה!", זעקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully