וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היה לרן דנקר לומר על תקרית "הקוקסינל" של אייל גולן? צפו

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 10:50

התקרית של אייל גולן ממשיכה להכות גלים ועכשיו גם הקולגה רן דנקר נכנס לאירוע והגיב לסיטואציה. את מי מהצדדים הוא גינה?

אייל גולן רן דנקר. אלוני מור / ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
אייל גולן רן דנקר/עיבוד תמונה, אלוני מור / ראובן קאסטרו

המשפט שנפלט לזמר אייל גולן על הבמה: "זה שזרק את הבקבוק, אם לא היית ילדה קטנה עם קוקיות, בוא לשם. באמת אתה יודע שאתה קוקסינל, אז בוא", אחרי שנזרק עליו בקבוק במהלך ההופעה באשקלון, הצליח להבעיר את הרשתות החברתיות ולגרום לסלבס רבים להגיב.

אחד מהם הוא הקולגה רן דנקר, שהביא תשובה מפתיעה בתוכניתם של קותי סבג ומאיה בצלאל בכאן ג': "אני חייב להגיד, אני לא סנגור של אייל גולן, אבל כשקורה דבר כזה אני משער שא', זה פוגע מאוד, פוגע גם נפשית כשקורה דבר כזה וכן יוצאים לנו, לא פוליטקלי קורקט, לפעמים יוצאות לנו קללות שאפשר אולי לנסות, לא יודע, להוציא אותן מהלקסיקון, 'קוקסינל' וזה".

"אבל בואו, קורה דבר כזה וזורקים עלייך משהו, יוצא ממך עצבים וקרה מה שקרה ואני חושב שמה שצריך להתייחס אליו פה היא התופעה המכוערת הזאת שנהייתה כאילו טרנד, כזה שכבר חשבתי שחלף מהעולם, אבל חזר ואני שמה שצריך לעשות להבא ברגע כזה, צריך לעצור את ההופעה רגע, שאותו בן אדם או בחורה, או בחור יוצאים החוצה ושעושים כאילו סוג של שיימינג, זאת אומרת שאנשים ידעו שהם לא עושים דבר כזה".

רן דנקר בתוכנית של קותי סבג ומאיה בצלאל/כאן ג'

מגיש התוכנית סבג הסכים איתו והוסיף: "זה אפילו לא שיימינג, אתה יודע מה? זה העונש שלו, אתה אמרת משהו נכון. מעבר למכה אולי של הפייה של הבקבוק בראש, יש שם משהו מעליב, מעליב! בואנה זה יכול להיות גם רן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully