וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה התנאים? ניקול ראידמן מחלקת מתנה בשווי אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 11:40

החופשה של ניקול ראידמן במונקו כנראה באה לה ממש בטוב כי אחרי התמונה הלא ערוכה שהעלתה בביקיני, היא החליטה גם להגריל פרס שווה במיוחד

ניקול ראידמן במיקונוס. יח"צ, מערכת וואלה
ניקול ראידמן במיקונוס/מערכת וואלה, יח"צ

אשת העסקים ניקול ראדימן וילדיה, מישל וריצ'רד, נמצאים בימים אלה בחופשת קיץ במונטה קרלו, מונקו, שאנחנו רק יכולים לחלום עליה בזמן הבילוי מתחת לנורות הפלורסנט של המשרד הקפוא.

ראדימן, שממונקו תמשיך ישר לפריז, רכשה כרטיסים למשחק הכדורגל של נבחרת ישראל באולימפיאדה וכדי שלא יהיה לה ולילדים משעמם בטעות, היא עורכת הגרלה בין כל עוקביה - כרטיס טיסה זוגי לפריז פלוס בית מלון, פלוס כרטיסים למשחק ופלוס ארוחת ערב עם האישה, הקוטור וילדיה.

כדי להשתתף בהגרלה תצטרכו לעקוב אחרי מישל וריצ'י, אבל אם אתם מילואימניקים, מפונים או עובדי הצלה - אתם נכנסים ישר להגרלה, גם בלי זה. אז איך נרשמים לצו 8?

כזכור, במהלך סוף השבוע האחרון חשפה אשת העסקים תמונה לא ערוכה שלה ובה אפשר לראות סימני מתיחה, בהם היא התגאתה: "זו מתנה כי זכיתי בשני ילדים", הודיעה והבהירה לכל עוקביה שבדרך כלל היא דואגת להסתיר אותם: "אף אחד לא מושלם", כתבה.

מישל וריצ'ארד ראידמן צ'רנוי. באדיבות המשפחה
מישל וריצ'ארד ראידמן צ'רנוי/באדיבות המשפחה

בתגובה לוואלה סלבס, מסרה ניקול ראידמן: "החשבונות קיימים מאז שהם נולדו, הזנחתי בשנים האחרונות והיום כשהילדים גדולים, הם מבקשים".

וואלה סלבס רצתה לטוס לאילת ואז הבינה שגם כיוון אחד באוטובוס היא לא תצליח לממן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully