וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן חושפת תמונות לא מרוטשות: "תכירו - סימני מתיחה"

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 13:31

אשת העסקים ניקול ראידמן נמצאת בימים אלה עם הילדים שלה בחופשה מפנקת במונקו וכנראה שזה זמן טוב להוריד מסכות, ופילטרים. וואלה סלבס קוטור

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

אשת העסקים ניקול ראידמן רגילה להעלות תמונות כאילו שמשאירות את כולנו פעורי פה. לפני כשבועיים זה היה ממיקונוס, שם נפשה עם חברות והפעם זה מחופשה משפחתית שלה ושל שני ילדיה, מישל וריצ'רד.

אממה, ראידמן, שלא דופקת חשבון, עשתה זאת גם הפעם כשהעלתה תמונה שלה בבגד ים, ללא ריטוש - והתגאתה בגופה: "תכירו, סימני מתיחה. אחרי 2 לידות", פתחה את הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה במהלך סוף השבוע האחרון (שבת).

"כל חיי התביישתי, אבל היום אני מאוד גאה בהם, זו מתנה כי זכיתי בשני ילדים. אמנם תמונה יחסית מחמיאה, אבל 4 קילו גם כאן, אף אחד לא מושלם. זהו... ותקחו בחשבון שכל התמונות שאני מעלה, אני כמובן מרטשת את הסימני מתיחה", חתמה בהודאה כנה.

הסטורי של ניקול ראידמן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסטורי של ניקול ראידמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
הסטורי של ניקול ראידמן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמיד יפה!/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

ניקול, איזה אומץ! מה גרם לך לעשות את הצעד?

"אף אחד לא מושלם. ראיתי בנות בברכה שחוששות להוריד את השמלה, פתאום הבנתי שגם לי יש את הבעיה הזו. כולנו שואפות לשלמות וניזונות מהאינסטגרם שבו כולן נראות מושלמות. ראיתי לצידי דוגמנית מאוד מפורסמת שבתמונות היא ניראת פצצת עולם ובמציאות יש לה צלוליטיס וסימני מתיחה יותר ממני, וגם לפני לידות".

"הרעיון היה להעלותאת המודעות לנושא הזה ולהסביר לבנות שאין סיבה להסתתר ולהתבייש, כולנו בני אדם ואף אחד לא מושלם, גם אני. זה לא אומר שאני לא משתמשת בפוטושופ להעלמת הסימנים בתמונות שזה לא מחמיא, אבל אנשים צריכים להבין שיש אינסטגרם (אינסטהבלוף) ומציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully