וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו! לא תאמינו איך מיקי בוגנים נראה היום

עודכן לאחרונה: 13.7.2024 / 21:27

אמן האיפור והשיער מיקי בוגנים השיל ממשקלו לא פחות מ-50 קילוגרמים ועכשיו הוא מנצל את הימים החמים כדי להשוויץ בפיגורה החדשה. וואלה סלבס גאה

מיקי בוגנים. ניר פקין
מיקי בוגנים/ניר פקין
מיקי בוגנים. אינסטגרם, צילום מסך
מיקי בוגנים/צילום מסך, אינסטגרם
מיקי בוגנים. אינסטגרם, צילום מסך
מיקי בוגנים/צילום מסך, אינסטגרם
המהפך של מיקי בוגנים. אינסטגרם, צילום מסך
כמה חםם/צילום מסך, אינסטגרם

אמן האיפור מיקי בוגנים דיבר בכנות על המסע שלו להורדה במשקל מהרגע הראשון ואפילו חשף את הניסיון שלו להשתמש בזריקה שנועדה לאנשים עם סוכרת, אך אחת מתופעות הלוואי שלה היא הורדה במשקל - אבל באיזה מחיר? "חוויתי חוויות לא נעימות עם אוזמפיק", שיתף בעבר בוגנים.

במהלך השבוע האחרון, שהיה חם מאוד, בילה אמן האיפור בבריכה הצוננת, אך וואלה סלבס מרגישה שהיא צריכה קצת יותר ממקור מים כדי להתמודד עם הפיגורה הלוהטת החדשה שלו.

בחודש ספטמבר האחרון, שיתף בוגנים: "אני השנה הזו עברתי תהליך מאוד ארוך ושיחררתי המון דברים שהקשו על חיי. התנקתי מבפנים מהרבה מאוד רעלים ואורח חיים מאוד לא בריא וזה הקרין לבחוץ. זה לא סוד שרזיתי כמעט 40 קילו ואני בקרוב אשתף את כולכם".

"אבל האיך והמה זה לא הפואנטה. הפואנטה זה שלקראת יום ההולדת ה-50 שלי החלטתי להתנקות מבפנים ממקום עמוק ואמיתי, להעיף את כל האנרגיה השלילית הרעילה וכל הדברים שליוו אותי המון שנים ובעיקר לחיות בשלום עם עצמי, מבפנים ומבחוץ", חתם בזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully