וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי בוגנים חושף: "עברתי תהליך ארוך, רזיתי כמעט 40 קילו"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 11:39

מעצב השיער חשף בסרטון לכבוד השנה החדשה את התהליך המשמעותי שעשה בתקופה האחרונה, ואת השינוי שעשה בחייו ובעקבותיו הוריד 40 קילו ממשקלו: "החלטתי להעיף את האנרגיה השלילית והרעילה". וואלה! סלבס מהפך

מיקי בוגנים מדבר על השינוי שעבר/צילום מסך אינסטגרם

מעצב השיער מיקי בוגנים נמצא כבר לא מעט שנים בתעשייה ומוכר כנראה כמעט בכל בית בישראל. בתחילת שנות האלפיים לקח בוגנים חלק בתכנית הטלוויזיה "מהפך", במהלכה עברו המשתתפים מהפך במראה החיצוני שלהם. כמעט 20 שנים אחרי, המעצב מציג כעת מהפך מדהים לא פחות משל עצמו.

בוגנים סיפר בסטורי שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו על תקופה האחרונה בה עבר תהליך משמעותי, במהלכו החליט לשנות הרגלים באורח חייו: "אני השנה הזו עברתי תהליך מאוד ארוך ושיחררתי המון דברים שהקשו על חיי. התנקתי מבפנים מהרבה מאוד רעלים ואורח חיים מאוד לא בריא וזה הקרין לבחוץ", סיפר מעצב השיער.

"זה לא סוד שרזיתי כמעט 40 קילו ואני בקרוב אשתף את כולכם. אבל האיך והמה זה לא הפואנטה. הפואנטה זה שלקראת יום ההולדת ה-50 שלי החלטתי להתנקות מבפנים ממקום עמוק ואמיתי, להעיף את כל האנרגיה השלילית הרעילה וכל הדברים שליוו אותי המון שנים ובעיקר לחיות בשלום עם עצמי, מבפנים ומבחוץ".

וואלה! סלבס החליטה לעבור גם היא שינוי משמעותי, ולפתוח כל בוקר בקרואסון חמאה במקום בקרואסון שוקולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully