וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי רפאלי נגד אליאב טעטי: "טעטי? פתטי!"

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 13:45

הביקורת הנוקבת של יוצא האח הגדול אליאב טעטי על המשפיענים שלא מקדמים מספיק את נושא החטופים החשוב בפלטפורמות שלהם הכעיסה את ציפי רפאלי - שנכנסה בו בכל הכוח

ציפי רפאלי נגד אליאב טעטי/רשת 13 שואו טיים / צילום מסך

הדברים שפרסם יוצא האח הגדול אליאב טעטי בתחילת השבוע (ראשון), אחרי שעלה לדבר בועדת הכספים בכנסת, הצליחו להכות גלים ולהדהד גם במקומות נוספים. ברצף הסטוריז שהעלה, הוא ביקר את התנהלותה הכלכלית של הממשלה ושל גורמים נוספים שמקשים על אנשים לממש את הזכויות שלהם או לקבל מענקים כאלה ואחרים.

בסוף הדברים החשובים, טעטי גם ביקר בין היתר את המשפיענים שלא משתמשים בקול שלהם כדי להעלות מודעות ולגרום לעוקבים שלהם לפעול, ולמחות: "יש לכם כוח! תשתמשו בכוח לא בשביל סטורים, אלא בשביל עשייה אמיתית, תבואו ותתנו יד ותוציאו את העוקבים שלכם החוצה".

מי שכעסה על הדברים, הייתה המאמאג'ר של משפחת רפאלי, ציפי רפאלי, שנכנסה בו בתוכנית "שואו טיים" ברשת 13: "אליאב טעטי? פתטי!", פתחה מיד והמשיכה: "שירגיע, שיפסיק לנסות לחפש כותרות על גבם של אנשים. מה זה המפורסמים והיפים מעלים סטוריז ריקניים", אמנם חברי הפאנל ניסו לתקן את רפאלי ולהסביר לה את כוונתו של יוצא האח הגדול, אך היא קראה להם "סנגורים" שלו והמשיכה בשלה.

ציפי רפאלי, אליאב טעטי. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים / אינסטגרם, עיבוד תמונה
ציפי רפאלי, אליאב טעטי/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים / אינסטגרם

עשייה, זה עשייה בשקט, תלך להפגנות, תתקשר לחברים שלך, תגיד להם ללכת להפגנות, אל תעשה מזה אייטם", חברי הפאנל ניסו פעם נוספת להסביר על חשיבותו של האינסטגרם בשינוי דעת הקהל ובהפצה של מחאות, אך התקשו להשחיל יותר כמה מילים לפני שציפי ביטלה את דבריהם פעם נוספת.

"הוא אמר אל תגידו שאתם עצובים ותבכו בסטורי. למה? אני רוצה לבכות בסטורי שלי", הוסיפה רפאלי, "למה לא? לכו לכיכר תחבקו אמא ושם תבכו, מה זה הדבר הזה?", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully