וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאב טעטי יוצא נגד המשפיענים: "די עם הסטוריז הריקניים"

יוצא האח הגדול הגיע לועדת הכספים ויצא משם עם מסרים נוקבים כלפי הממשלה והתנהלותה הכלכלית במלחמה, וכלפי המשפיענים - שלא מנצלים לטובה את הכוח שלהם כדי לסייע לאנשים שצריכים עזרה

הסטורי של אליאב טעטי/אינסטגרם / צילום מסך

את אליאב טעטי רבים זוכרים עוד מהימים בהם היה בבית המפורסם במדינה וכבש את ליבה של בר כהן, לה נישא ממש לאחרונה. אך מעבר לחייו האישיים, טעטי, רואה החשבון, דואג לשתף ברשתות החברתיות טיפים לסיוע לצורך מימוש הזכויות לאנשים שמגיע להם הטבות מס כאלה או אחרות.

בנוסף, יוצא האח הגדול גם דאג לבקר את המהלכים הכלכליים של הממשלה לא פעם ולא פעמיים, מה שהביא אותו אתמול (ראשון) לועדת הכספים בכנסת ישראל. בסיום הדיונים שם, העלה רצף סטוריז לחשבון האינסטגרם שלו ובהם סיפר על החוויה מהמשכן.

"אני הייתי בטוח שאני הולך ואני אפול על אוזניים ערלות. הראתי מה אתם חושבים", התייחס לתגובות שקיבל מהעוקבים שלו על מחדלים שקיימים במוסדות השונים, "אמרו לי 'תקשיב טוב, אתה צודק בכל מה שאתה אומר ואנשים מפחדים להגיד את זה".

"עבדו עלינו עם חוק חינוך חינם לילדים מ-0 ועד 3. אמרתי שאם ביבי הבטיח את זה, שיעמוד כמו גבר - ואני אגיד לו גם בפנים את זה, ותגיד לא הצלחתי לעשות את מה שהבטחתי". טעטי הוסיף גם בכתב: "זה שאתם מעלים את המילה 'פגרה' עכשיו, אתם חרא של אנשים! איך אתם בכלל מסוגלים להגיד את המילה הזאת? הלכתם למלונות לראות משפחות שגרות בחדר של 20 מטר כבר תשעה חודשים?! אתם לא הולכים אליהם אפילו".

הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם

יוצא האח הגדול תקף גם את עליות המחירים והמיסים, את ההתנהלות הכלכלית של הממשלה במהלך המלחמה, את היחס של ביטוח לאומי ואפילו העלה הצעות ליעול חלוקת הכספים כדי שאנשים שנזקקים להם - יקבלו.

נוסף על כך טעטי נפגש במסדרונות הכנסת גם עם מנכ"ל רשות ההגירה והאוכלוסין, לאייל סיסו, שאמנם אישר כניסת פועלים, אך רק לחברות ספציפיות: "למי הכנסת? לעזריאלי, למצלאוי, לחן ואיתי גינדי, לאשטרום. לאלה הכנסת!", תקף רואה החשבון את קידם המקורבים לצלחת לכאורה של הרשות על חשבון עובדים עצמאים.

רואה החשבון גם בישר לעוקביו על מפגש שהוא מתכנן, אליו יביא נציגים מתוך הגולשים וגם אנשים במשרות החשובות והמשמעותיות ביותר שאפשר להשיג: "הולכת להיות ועדה, אני רוצה להביא אימהות חד הוריות ובעלי עסקים שקורסים. אני רוצה אנשים שיסכימו לבוא איתי ולהגיד לסמוטריץ' ולכולם בפנים", כתב ופירט את הנוכחים המתוכננים: "ירון גינדי - ראש לשכת יועצי המס, בצלאל סמוטריץ' - שר האוצר, ירון זליכה - החשב הכללי לשעבר שרוצה להיות שר אוצר, שי אהרונוביץ - מנהל רשות המיסים, חן שייבר - ראש לשכת רו"ח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם

לבסוף, הוא הפציר במפורסמים והמשפיענים להיקרא לדגל: "אני רוצה לפנות לכל המשפיענים שקוראים לעצמם 'משפיענים' - תהיו משפיענים באמת, לא בשביל לקבל סטורי בישראל בידור או בגיא פינס, אוקיי? זה טוב, זה מראה שאתם בתוך העניין הזה, אבל תבוא תעשו משהו".

"אני מדבר עם מלא אנשים, כולם כועסים על זה, די עם הסטורים הריקניים האלה, תבואו תעשו דברים! לא שאני צריך טפיחה על השכם, אני גם כותב, אבל גם מנסה לעשות. יש לכם כוח! תשתמשו בכוח לא בשביל סטורים, אלא בשביל עשייה אמיתית, תבואו ותתנו יד ותוציאו את העוקבים שלכם החוצה", חתם.

מאליאב טעטי נמסר בתגובה לוואלה סלבס: "כל מה שאני עושה הוא לא בכדי להכפיש את האדם עצמו… זה לא אכפת לי מי שר אוצר, סמוטריץ, לפיד, ליברמן, זה לא משנה הפרסונה, זה משנה המעמד! שר אוצר ככל שיהיה, חייב להתעסק באוצר ולא בשום דבר אחר. לכל שר יש תפקיד".

אליאב טעטי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אליאב טעטי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"לא בא לו?! שיפנה את מקומו. איפה אמהות חד הוריות?! מי דואג להן?! איפה הדאגה לעסקים של המילואימניקים?! איך מעלים שכר חברי כנסת ולא שכר מינימום?! מישהו צריך לטפל בזה! ואגלה לכם סוד, מה אמרו לי ח"כים במסדרונות הכנסת…"השבע לעולם לא ידע מה זה להיות רעב, עד שעה 12 בלילה ביום הבחירות הוא חבר שלך, והחל מ 12 ודקה הוא לא מכיר אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully