וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלרי חמאתי נגד גיא איתן: "כסף לא קונה שכל לצערי"

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 10:26

השלט שהרים פליט הריאליטי גיא איתן גרם לזמרת הערביה-ישראלית ואלרי חמאתי ולמפורסמים נוספים בביצה, להיכנס בו ולתקוף: "חינוך גזעני"

השלט של גיא איתן/יח"צ
גיא איתן האח הגדול. רן יחזקאל,
גיא איתן האח הגדול/רן יחזקאל
ואלרי חמאתי. קשת 12, צילום מסך
ואלרי חמאתי/צילום מסך, קשת 12

השלט שהרים פליט הריאליטי גיא איתן על כביש איילון, אותו הקדיש לעיתונאי גדעון לוי, הצליח להסעיר אנשים רבים, בעיקר בגלל המשפט: "נ.ב כן תינוק יהודי שווה הרבה יותר". הראשונה להגיב אתמול (ראשון) הייתה הזמרת הערביה-ישראלית ואלרי חמאתי.

"וואו. 'תינוק יהודי שווה הרבה יותר'. גם ב-1939 אמרו את זה... פשוט הפוך, איזה קטע. מזעזע לא?", כתבה חמאתי בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה: "כסף לא קונה שכל לצערי, רק שלטים מלאי תוכן באיילון". בתגובה היו לא מעט גולשים שתקפו אותה כיוון שחשבו שהיא מצודדת בדברים של לוי.

הזמרת הבהירה לאחר מכן בפוסט: "אני לא בעד גדעון לוי ולא נגד גיא איתן. אני בעד המדינה, המדינה שלנו. אני בעד החזרת החטופים לביתם במהרה ופעילה בנושא בכל רמ"ח איבריי, ואני בעד שכל החיילים יחזרו הביתה בשלום, דואגת לשלומם ובכל עת מגיעה לשיר ולחזק אותם, הם גיבורי ישראלי, גיבורי מדינתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הפוסט של ואלרי חמאתי. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של ואלרי חמאתי/צילום מסך, אינסטגרם

"תינוקות לא יודעים רוע, שנאה, רצח ומלחמות. הסביבה והחינוך הופכים אותם לכאלה. איך אפשר להגיד ששתקתי תשעה חודשים? התייצבתי בבתי חולים (ועודני) כבר מהרגע הראשון, נסעתי לשיר בבסיסים ולהיות עם הלוחמים. יצאתי למשלחת הסברה בעוטף עם יוסף חדאד ופעלתי למען ההסברה הישראלית, הופעתי בכל הארץ מול מפונים מהצפון והדרום".

"איך ננצח את הדבר הזה אם לא נהיה נאורים יותר? אם ייתלו שלטים שדוגלים בגזענות ואפליה? שמכלילים גם את אחינו הדרוזים שנלחמים ונהרגים למען המדינה. אני ישראלית גאה, אוהבת את המדינה בכל רמ"ח איבריי ואעשה הכל למענה, תמיד", חתמה חמאתי.

גיא איתן קאזם חליליה. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים / רשת 13, עיבוד תמונה
גיא איתן קאזם חליליה/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים / רשת 13

גם יוצא האח הגדול, קאזם חליליה תקף את איתן: "שלום גיא איתן", פתח את הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, "תכיר את התינוק היפה, בן דודה שלי, עווד דראושה (הי"ד), נרצח בדם קר ב-7.10 על ידי מפלצות החמאס, בזמן טיפל בפצועים יהודים... כן כן, יהודים!".

"אני כותב את הסטורי הזה והדמעות לא מפסיקות לרדת, אתה יודע למה? כי היום לעווד יש יום הולדת וביום הזה, במקום שאתאבל על בן דודה שלי, אני צריך לראות שמישהו מבקש ממני ומהמשפחה שלי שניקח את המזוודה ונעוף מכאן!".

הסטורי של קאזם חליליה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קאזם חליליה/צילום מסך, אינסטגרם

"אתה באמת חושב שאמא של עווד צריכה לעוף מכאן? בוא אני אקח אותך אליה, תסתכל לה בעיניים ותגיד לה את זה. אז אני אומר את זה בפה מלא! התינוק הזה שווה הרבה יותר מתינוק שגדל בתוך חינוך גזעני וגזעי! שחררו את אזרחי המדינה הערבים... אתם יודעים שאם היו אומרים באנגליה שילד אנגלי שווה יותר מילד יהודי, הרי הייתם הופכים את העולם ואומרים שזה אנטישמיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully