וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לחיות לחיות נגד קרן פלס: "המצאה חולנית חדשה"

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 15:03

העליהום ברשתות החברתיות על קרן פלס ממשיך והפעם הגיע תורם של תנו לחיות לחיות, שתקפו את הזמרת בעקבות החלטה לרכוש כלבה

קרן פלס ופפר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קרן פלס ופפר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"שבית אחד הופך לשני בתים, את מוצאת את עצמך לראשונה חוזרת הביתה ואין שם אף אחד. כשהבית החדש שלך הוא לא זה שהילדים רגילים לקרוא לו בית, כי את זאת שיצאה", כתבה הזמרת קרן פלס בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה: "הדבר הראשון שהיה לי ברור שאני חייבת לעשות, בתקופת חוסר הבהירות הכללית (ולא רק האישית), זה להביא זנב מקשקש אל חיינו. כשאני פותחת את הדלת - תמיד יש מי שכמעט נופל מהרגליים מרוב התרגשות וכשאני הולכת - היא מביטה בגעגוע, שעוד לא זכה לצידוק".

למרות הטקסט הנוגע היו גולשים רבים שלא התרגשו כמו הזמרת, בין היתר גם עמותת תנו לחיות לחיות, שהעלו פוסט נוקב לחשבון הפייסבוק שלהם: "בסופו של דבר, גם תנו לחיות לחיות לא יכלו לעבור על הסערה בשתיקה והעלו פוסט לחשבון הפייסבוק הרישמי שלהם: "אחרי טרנד הפודל טוי, שיצו, פומרניין, תחש, ביגל והרשימה ארוכה מלהכיל ..כי טרנדים מתחלפים כל כך מהר...הגיע טרנד הלברדודל. המצאה חולנית חדשה של המין האנושי, לעשות עוד כסף על גבם של היצורים הכי טהורים בעולם".

"כמו כל הכלבים דמוי גזעיים, גם הלברדודל סובל מכל כך הרבה מחלות, אבל היי, יש קונים, אז למי אכפת ממה הכלב בחייו יסבול. האימהות שנאנסות בדרך כלל יוחזקו במחסנים, בלי אויר לנשימה, בלי מישהו שמנקה, מאכיל או דואג לטיפולים הרפואיים שלהם, כי למה לבזבז כסף כשהמטרה היא לעשות כסף".

הפוסט של תנו לחיות לחיות. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של תנו לחיות לחיות/צילום מסך, פייסבוק

"הגורים יעברו לבית של מישהו אחר שמקבל עמלה על כל מכירה. זה שמפרסם לכם את הגורים מחייכים על הדשא. זה שתגיעו אליו הביתה לא אל אותו מחסן בו אמא אחת תמשיך לשמש כמכונה לייצור גורים, כל חייה. "אבל יש כבר גורים. מי יקנה אותם אם לא אני" בטח תגיבו עוד מעט. תדווחו לנו. אנחנו נחרים אותם ונסגור את המקום. ונציל כל כך הרבה חיים ביחד".

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully