וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוקבים נגד קרן פלס: "את עושה שירות לתעשייה הנוראית בעולם"

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 14:35

הזמרת והיוצרת שעברה לאחרונה פרידה מאב ילדיה, הביאה כלבה חדשה הביתה וחטפה מהעוקבים ביקורות נוקבות

קרן פלס ופפר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קרן פלס ופפר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

הזמרת והיוצרת קרן פלס הביאה לביתה גורה קטנה וחמודה בשם פפר, שתוכל לשמש לה ולמשפחתה מקור לנחמה אחרי הפרידה מנועם טור, אב ילדיה ומי שהיה בעלה של פלס למשך 12 שנים.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אתמול (שבת) בירכה את הגעת הנשמה החדשה לחיק המשפחה: "שבית אחד הופך לשני בתים, את מוצאת את עצמך לראשונה חוזרת הביתה ואין שם אף אחד. כשהבית החדש שלך הוא לא זה שהילדים רגילים לקרוא לו בית, כי את זאת שיצאה, את מגלה באופן הכי עמוק ומיידי, עד כמה באמת בית זה כלכך הרבה יותר מקירות, גג ורצפה".

"הדבר הראשון שהיה לי ברור שאני חייבת לעשות, בתקופת חוסר הבהירות הכללית (ולא רק האישית), זה להביא זנב מקשקש אל חיינו. כשאני פותחת את הדלת - תמיד יש מי שכמעט נופל מהרגליים מרוב התרגשות וכשאני הולכת - היא מביטה בגעגוע, שעוד לא זכה לצידוק, אל עבר הדלת הנפתחת ונסגרת, עד שאתרחק".

פפר הכלבה. אינסטגרם, צילום מסך
פפר הכלבה/צילום מסך, אינסטגרם

"בשביל הילדים הבית החדש הוא לא כתובת ואפילו לא התמודדות עם מציאות אחרת. קוראים לו פפר, גורה אדומת שיער בת שלושה וחצי חודשים. לפעמים זה גם המקום בו מציקים להם לצחצח שיניים ותת לאמא חיבוק", חתמה.

למרות הטקסט המרגש, התגובות לא איחרו לבוא: "דווקא את, אישה כזו מיוחדת עם לב ענק, וחשיפה גדולה, עושה שירות לתעשייה הנוראית בעולם של כלבים גזעיים. עשרות אלפים כלבים ממותים מדי שבוע כי אין מקום בכלביות ובהסגרים, שלא נדבר על מה קורה בבתי גידול. עצוב שעכשיו כאלו שאוהבים אותך ירצו כזה, כאילו זה מותג, במקום לבחור להציל חיים", כתבה גולשת אחת.

תגובות נוספות כמו: "שוב אנשים מפורסמים מנרמלים קניה של כלבים בעוד שיש עשרות אלפי כלבים שנמקים בכלובים ורק מחכים שמישהו יאמץ אותם", "יש המון כלבים שנרקבים בכלוב בחום בקור שבורי לב ומומתים. בטוחה שאם היית מודעת לזה היית בוחרת לאמץ ולהציל חיים. חבל", ו- "כתוב מדוייק. רק עצוב שהכלב נראה קנוי. במקום אלפי הכלבים שנמקים בעמותות בלי יד מלטפת. גם הם נורא רוצים בית", זכו להרבה תשומת לב גם כן.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
התגובה של עדן פינס לביקורת על קרן פלס. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של עדן פינס לביקורת על קרן פלס/צילום מסך, אינסטגרם

מי שיצאה להגנתה הייתה הדוגמנית עדן פינס, שבבעלותה כלבה קנויה גם כן: "המדינה הזו חייבת להתחיל להתעסק בבעיות דחופות יותר כמו ביטחון, חטופים שעדיין בעזה, יוקר מחיה וממשלה מושחתת. כשהכל יהיה רגוע אז, אני מבטיחה שכנראה יהיה לי עוד מקום ופנאי לאמץ אח או אחות לקימבה".

אני אפילו אשמח. אגב, גם לכלבה "הקנויה" שלי יש נשמה ואני שמחה לתת לה חיים טובים בריאים, ומה שהיא מעניקה לי נפשית זה פרייסלס. בקיצור, תתקדמו. השפיטה הזו פתאטית הרבה יותר", חתמה בזעם.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully