וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה ג'וס: השמועות והספקולציות סביב הפרידה של קרן פלס ונועם טור

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 9:19

המוזיקאית ויוצא הריאליטי נחשבו לפאוור קאפל בתעשייה המקומית והפרידה שלהם הכתה את כולם בתדהמה. כלומר כמעט את כולם, כי וואלה! סלבס שמעה לא מעט סיפורים לאורך השנים. מה באמת קרה שם?

קרן פלס נועם טור. Facebook, צילום מסך
מופתעים? קרן פלס ונועם טור/צילום מסך, Facebook

עברו ארבעה ימים מאז שקרן פלס בישרה שהיא ונועם טור החליטו להיפרד אחרי 12 שנות זוגיות, שני ילדים ביולוגים וילדה שאימצו. אבל בואו לא ניתמם, כבר שנים ששמענו לחשושים על זוגיות פתוחה, פרידות ושאר טלטלות שהזוגיות הזו חוותה.

פלס וטור הכירו כשהיא היתה זמרת מוכרת בתחילת דרכה והוא פליט הישרדות, מה שגרם לכולנו להרים גבה ולפקפק בזוגיות הזו. זמן קצר אחרי שהתחילו לצאת, פחות משנה ליתר דיוק, פלס כבר היתה בהריון ראשון.

"מההתחלה היה שם ניצוצות ונראה שהמשיכה שם מטורפת", סיפר מקורב לזמרת שהכיר אותה בזמנו.
"הוא בן אדם מכיל, היא אמנית אינטלגנטית וזה היה נראה מאצ' מעולה". מאז טור שמר על פרופיל נמוך ולא הרבה להתראיין ולהחשף. גם הצעות לככב בריאליטי התקבלו בסירוב.

קרן פלס נועם טור. ניר פקין
מי ידע?!/ניר פקין

שמועות על סדקים בזוגיות החלו כשמופע שכתבה פלס,"לילה 1 באפריל", עלה בכיכובה ובכיכובו של אמיר דדון. מי שצפה בשואו נשבע שבין השניים יש משהו מעבר לקולגיאליות, דבר שכמובן הוכחש על ידי השניים.

"כבר שנים שיש דיבור שהם בעצם בזוגיות פתוחה וכל אחד עושה מה שבא לו, אבל הם חיים בהרמוניה ובאהבה, וזה אחלה סידור" הוסיף המקורב. "הם אף פעם לא הודו והכחישו את הדבר, אבל אחת לאיזה זמן הצמידו לה מישהו שהיא איתו". פלס מצידה השתעשה מהרעיון, אבל בכל מצב הכחישה ואמרה שזה לא נכון.

"אם הם באמת בזוגיות פתוחה, זה מפתיע שהם נפרדו" סיפרה מקורבת מהתעשייה. "אני לא אתפלא אם אחד מהם בזוגיות חדשה ולכן הם החליטו לפרק. מה שכן זה מבאס, הם זוג יפה ואיכותי מאוד, כזה שתמיד היה לך כיף לראות".

וואלה! סלבס מנהלת מערכת יחסים פתוחה עם המקרר שלה. כלומר, הוא תמיד פתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully