וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחתנו כבר: הברכה המרגשת של דנה פרידר ליהודה לוי

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 9:39

עדיין אי אפשר להירגע מהזוגיות של יהודה לוי ודנה פרידר, והברכה המתוקה של הכוכבת לכבוד יום הולדתו של השחקן ממש לא עוזרת. וואלה סלבס קרן שמש

הפוסט של דנה פרידר ליהודה לוי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפוסט של דנה פרידר ליהודה לוי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
התגובה של יהודה לוי לפוסט של דנה פרידר. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של יהודה לוי לפוסט של דנה פרידר/צילום מסך, אינסטגרם

השחקן האהוב יהודה לוי חגג במהלך סוף השבוע 45 קייצים ונראה שהוא דווקא במקום טוב, אולי הכי טוב שאפשר לבקש. מעבר לכל הברכות הרגילות מכל שאר האנשים, הברכה הכי מיוחדת שהגיעה הייתה כמובן מבת הזוג שלו והחצי השני של הפאוור קאפל המושלם, השחקנית דנה פרידר.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה וכלל תמונה של שניהם מתנשקים כתבה: "מזל טוב אהבת חיי. עוד סיבוב מסביב לשמש. האיש היחיד בעולם שהשמש חיוורת לידו. אני אוהבת אותך", והצליח להמיס אפילו את ליבה הקר של וואלה סלבס.

כאילו זה לא היה מספיק מקסים, לוי מצידו ענה לה: "שמש לעולם אינה מאפילה על שמש. אני לאב יו יפה שלי" , לא בדיוק הבאנו מה זה אומר, אבל תודו שהם חמודים מכאן, עד הירח וחזרה, או עד השמש.

כזכור, הזוג היפה נמצא במערכת יחסים כבר שנה ביחד וקשה לשכוח את הדברים של השחקן בתחילת הקשר: "למרות שאני בחוץ ובמקצוע בו אני צריך להיות בחוץ, יש לי את המקום הזה שאני אוהב שניה להתחבא. היה לנו כיף במחבוא, היה לנו רגע להכיר אחד את השניה", אמר בחודש יולי בשנה שעברה. נראה שיש כבר מספיק היכרות, רק מתי טבעת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully