וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס המיתולוגי של אדם ז"ל נחשף בדמעות

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 12:15

הזמר האייקוני והאגדי אדם הלך לעולמו הבוקר, לא מעט סלבריטאים התאבלו על לכתו, אך עכשיו הגיע תורו של בן הזוג שלו לשעבר, המפיק ואיש חיי הלילה שמעון שירזי

שמעון שירזי אדם. ראובן קסטרו / ניר פקין, עיבוד תמונה
שמעון שירזי אדם/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו / ניר פקין

את השם שמעון שירזי אין להט"ב שלא מכיר. איש חיי הלילה של תל אביב, מי שייסד את הסצנה הגאה ועד היום נחשב לבורג מרכזי בה, נפרד ממי שהיה בן זוגו במשך שמונה שנים, כשלהיות הומו לא היה דבר הגיוני שבשגרה כמו שקורה בימים אלה.

הבוקר העלה שירזי תמונה שלו ושל הכוכב המנוח אדם בה השניים מתנשקים ,אומנם אחרי שנות הזוגיות ביניהם, אבל נראה שגם שנים לאחר מכן, האהבה נשארה: "חיים (שמו האמיתי של אדם) זה שירזי, אני אוהב אותך", כתב והוסיף: "האהבה הגדולה של חיי".

שמעון, איך אתה?

"הייתי איתו עד הרגע האחרון, דיברנו בבית החולים, הוא היה מונשם כבר. הוא החזיק לי את היד הוא שמח בימים האחרונים שהפקתי לו ערב מחווה בחודש הבא, הוא כבר לא יזכה להיות בו. אדם היה הכל בשבילי, את השם אדם אני נתתי לו, את הבנדנה. הוא היה הגבר הראשון בחיי, אהבה שנמשכה לכל החיים".

מיד אחרי קבלת הבשורה על לכתו של הזמר האגדי הבוקר (חמישי), יצאה מטעמו הודעה שהכין מראש: "אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ".

שמעון שירזי נפרד מאדם. אינסטגרם, צילום מסך
שמעון שירזי נפרד מאדם/צילום מסך, אינסטגרם
שמעון שירזי נפרד מאדם. אינסטגרם, צילום מסך
שמעון שירזי נפרד מאדם/צילום מסך, אינסטגרם

"רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה, עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה, נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון. תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי, או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים. אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים, אוהב", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully