וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי סבג נגד פאולה רוזנברג: "העיקר שהחרדים קיבלו מכה"

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 15:45

פאולה רוזנברג הביעה את תמיכתה בהחלטת בג"ץ על גיוס החרדים, אך קותי סבג לא יכל לעבור על כך בשתיקה ותקף אותה. כמובן שהיא לא נשארה חייבת

קותי סבג נגד פאולה רוזנברג. קשת 12 / כאן 11, עיבוד תמונה
קותי סבג נגד פאולה רוזנברג/עיבוד תמונה, קשת 12 / כאן 11

"שופטי בג"צ מוכיחים שעוד לא אבדה תקוותנו להמשך קיומה של מדינה דמוקרטית ליברלית", כתבה המגישה לשעבר פאולה רוזנברג והוסיפה: "צדק חברתי בפעולה. משמח ששוויון הוא עדיין הבסיס החוקי של בתי -המשפט בישראל".

מי שפחות התחבר לדבריה, הוא מגיש הרדיו קותי סבג שתקף :"אתם בכלל לא גרים בארץ פאולה, עזבתם אבל העיקר שהחרדים קיבלו מכה, לא משנה שבג"צ הפך חוק של ממשלה נבחרת בזמן שהוא ממונה על ידי עצמו. ממש דמוקרטיה, בעזרת ה' גם זה לא יקרה, יש נדל"ן בקפריסין!", עקץ בתגובה לפוסט של וואלה סלבס.

רוזנברג מצידה לא נשארה חייבת: "קותי יקר, האמת שלא דיברת איתי ולכן אתה לא באמת יודע מה קורה איתנו, אולי קראת איזה מדור רכילות או טוקבקים. אני לא נוהגת לעשות דיונים כאלה בתגובות אבל חרגתי ממנהגי כי אני באמת מעריכה אותך בתור מישהו שבעצמו יודע את ההבדל בין רכילות לחיים אישיים".

התגובות של קותי סבג ופאולה רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות של קותי סבג ופאולה רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות של קותי סבג ופאולה רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות של קותי סבג ופאולה רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם

"ולגבי בג"ץ וממשלה נבחרת", הוסיפה המגישה לשעבר, "אשמח לדבר איתך באריכות, זה נושא שמרתק אותי ממש, עד כדי שבתור סטודנטית למשפטים לימדתי אזרחות בבית ספר כדי שיגדל פה דור שמבין את הזכויות והחובות של שלטון נבחר ואת תפקיד בית המשפט".

"כרגע נדמה שאנשים לא מבינים בכלל מה התפקיד של כל רשות, נהיה סלט שלם. לממשלה נבחרת אין מנדט בלתי מוגבל לקבוע החלטות שאינן תואמות את שלטון החוק - פה בדיוק נכנס תפקיד בג"ץ. ככה נראית דמוקרטיה מתפקדת".

אך למרות כל ההסבר המודאג והמפורט, סבג ענה במשפט בלבד: "תסמכי עליהם כאילו מדובר באויב. ממש בושה". "מי האויב?", שאלה רוזנברג, "שופטי בג"ץ? הם הבושה שלנו?".

קותי סבג. כאן 11, צילום מסך
קותי סבג/צילום מסך, כאן 11
פאולה רוזנברג. אור אורן, באדיבות המצולמים
פאולה רוזנברג/באדיבות המצולמים, אור אורן

בתגובה על חילופי הדברים, מסרה פאולה רוזנברג לוואלה סלבס: "דווקא קותי שאני ממש ממש ממש אהבתי אותו, הפתיע אותי. אם הוא לא יודע מה התפקיד של בג"ץ אז כנראה שהרוב לא יודעים".

"מעבר לזה שאני מחבבת אותו באופן אישי, אם הוא לא מבין שהממשלה לא יכולה לחוקק חוקים שסותרים את שלטון החוק - והוא באמת בחור עם ראש על הכתפיים - אז רוב האנשים כנראה לא מבינים וזה מדכא ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully