וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי רפאלי: "היה לי קשה לוותר על בר ו'לתת' אותה לאחר"

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 12:09

איפה תפס ה-7 באוקטובר את משפחת רפאלי? מה דעתו על הממשלה, מי עשה סולחה בינו לבין בר ואיך הוא צלח את תקופת המאסר של אשתו ציפי? לרגל העונה השנייה של "הרפאליס" ב HOT, תפסנו את רפי רפאלי לראיון יוצא דופן

משפחת רפאלי. אוהד רומנו - הוט,
משפחת רפאלי/אוהד רומנו - הוט

מה שלומך בימים לא פשוטים אלה? בכל זאת, המדינה שינתה את פניה

"המדינה אכן שינתה את פניה בשבעה באוקטובר, אבל העם לעולם ישאר מאוחד ומלוכד ובתור שכזה, אני מאמין בכל ליבי שיבואו ימים טובים יותר ונחזור להיות כשהיינו".

איפה תפס אותך השבעה באוקטובר?

"היינו בטיול משפחתי עם הילדים והנכדים באיים המלדיביים. בבוקר השבעה באוקטובר הפלגנו לכיוון שדה התעופה בכדי לחזור ארצה, ופתאום דור התבונן בטלפון הנייד שלו ואמר: "אוי לא!!!". ראינו סרטונים של המחבלים בשדרות וזה היה ניראה הזוי! לא אמיתי!".

מה דעתך על ההתנהלות של הממשלה הנוכחית במלחמה הזו? רבים יאמרו כי ההנהגה הנחיתה אסון שיהיה קשה להתאושש ממנו

"אני סבור שההנהגה הנוכחית, שהאסון הזה קרה במשמרת שלה, צריכה וחייבת לקחת אחריות ולפנות את מקומה, ויפה שעה אחת קודם".

בעבר רבים מהידוענים חששו להביע דעה פוליטית, מדינית או בטחונית, מחשש לעליהום ציבורי. היום התמונה השתנתה וכל אחד מביע את דעתו ללא חשש, אבל עדיין עלול להיות לזה מחיר כלשהו.

"אני לא חושש מדבר ומעולם לא חששתי מאף אחד. עברנו אסון לאומי כבד מנשוא, ובזמן שאנחנו יושבים פה ומתראיינים, החטופים נמקים במנהרות ולא יעלה על הדעת שאותה הנהגה שלא הצליחה במשימתה להגן על המדינה בחלקה, לא לוקחת אפילו אחריות ועדיין מתפקדת".

משפחת רפאלי. HOT,
"ההנהגה הנוכחית צריכה וחייבת לקחת אחריות ולפנות את מקומה". רפי רפאלי/HOT

גם לראיון הזה יהיו לא מעט תגובות מצד טוקבקיסטים, אתה בכלל קורא טוקבקים על משפחת רפאלי?

"אני לא חושש מטוקבקים ומעולם לא קראתי אותם. זה פשוט לא מעניין אותי. אני יודע שיש הרבה רוע וחוסר פרגון של אנשים שידם קלה על המקלדת ויחד עם זאת אני מקבל אין ספור תגובות ברחוב והודעות מאנשים שמחממות את הלב".

תמיד היית אבא של בר והיום אתה ראש שבט הרפאליז שעלתה לעונה שנייה בהוט, כבר התרגלת לתיעוד היומיומי? או שהסכמת לחשוף את שגרת יומך כי המשפחה התעקשה?

"אין לי ומעולם לא היתה לי בעיה עם חשיפת המשפחה. אני גאה במשפחה שהקמתי ובניתי בהרבה מסירות ואהבה עם ציפי, ואני שמח וגאה לחלוק את זה עם כולם. אנחנו משפחה ככל המשפחות, עם אותן מחלוקות וריבים".

אבל…

"אבל אנחנו משפחה אוהבת ומלוכדת ואין דבר בעולם שלא נעשה האחד עבור השני".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
משפחת רפאלי. HOT,
מאוהבים. רפי וציפי רפאלי/HOT

ציפי אשתך סיפרה בראיון על כך שהיא סבתא טובה, אבל לא כמוך. אתה, להבדיל ממנה, מוציא את הנכדים מהגן ועושה בייביסיטר על ילדיה של בר. דמיינת את רפי רפאלי בעשור השביעי לחייו מבלה שעות נוספות בג'ימבורי?

"לגמרי כן. המשפחה תמיד היתה כל עולמי. הילדים והנכדים. אני מטורף על כל אחד ואחד מהם! אבא וסבא משוגע אפשר לומר. הילדים גדלו ועזבו את הקן ועכשיו הנחת הגדולה של חיי היא הנכדים. אני מעורב מאוד וכשאני לא רואה אותם יום אחד אני משתגע. אני שומע ריקושטים על 'איזה סבא אני', אבל מבחינתי אני לא מבין איך אפשר אחרת! מבחינתי זה טעם החיים".

ברפאליס היה לכל אחד את זכות הווטו, משהו שכל אחד מכם בחר שלא לתעד, איזה רגעים בחרת להעלים מאיתנו?

"לא הטלתי ווטו על כלום. הכל פתוח אמיתי ואותנטי. גם ציפי פתחה את חייה במקסימום. הווטו היחיד שאני יכול להצביע עליו היה על הילדים של בר ומערכת היחסים של דור עם בת זוגו לשעבר".

אתה נראה טיפוס נוקשה, מלא קעקועים, חסון, אבל חברים יעידו שאתה עם נפש של ציפור, נפגע בקלות וגם מתרגש ודומע תוך שניות, האמנם?

"מי שמכיר אותי יודע מי אני באמת ומי שלא, יכיר דרך התכנית. אני לא מפגין תדמית קשוחה. אני זה אני. לפעמים קשוח, לפעמים רך ולפעמים כועס. אבל לרוב אני אוהב ומחבק - אני מיקס, הכל מהכל".

משפחת רפאלי. HOT,
עלם חמודות. רפי רפאלי/HOT

איזה מן ילד היית?

"הייתי ילד שאת רוב זמנו בילה עם חיות. בעיקר סוסים. לפעמים הייתי מגיע לבית הספר רכוב על סוס וקושר אותו לגדר בית הספר ואחרי הלימודים הייתי רוכב לים ונכנס עם הסוס אל תוך המים. בבגרותי הסוסים היו העיסוק העיקרי שלי. גם כלבים אהבתי מילדות ועד עצם היום הזה. נכון להיום יש לנו בחצר 6 כלבים".

מי מהילדים מאוד מזכיר את האישיות שלך כילד?

"דור! הוא מינימי שלי בכל אספקט אפשרי".

משפחת רפאלי. HOT,
האודי קאובוי/HOT
משפחת רפאלי. HOT,
דור רפאלי וההורים הגאים/HOT

זה לא סוד שאתה מחובר מאוד מאוד לבר, אבל היו רגעים של נתק וכעסים הדדים, מה עבר עליך באותם ימים?

"זה קורה במשפחות הכי טובות שיש חילוקי דעות על דבר זה או אחר. לפני שנים היתה תקופה קצרה של נתק אבל היא עברה מזמן ואני מחובר לבר כמו גם ליתר הילדים שלי במסירות ואהבה".

איך אתה ובר גישרתם על הפערים והכעסים?

"בשיחות הבנה וים של אהבה".

עדי עזרא, בעלה של בר, עשה מאמצים להשכין ביניכם שלום?

"עדי הוא הבחור הכי חכם שפגשתי. ברור שהוא היה חלק בזה ולעולם אודה לו על כך ועל זה שזכיתי בו כחתן".

באחד הקטעים ששודרו לאחרונה בעונה השנייה של "הרפאליס", בר אומרת לציפי שהיא לא פרגנה לזוגיות שלה ושל עדי, אבל ציפי הכחישה. אתה יכול לדייק עבורנו למה בר התכוונה?

"אם יש משהו שלמדתי בחיי זה לא להתערב בין 2 נשים (אומר רפי ומחייך). העניין הזה הוא שלהן וגם עבר כבר מזמן. אני לא הבן אדם לשאול".

בעבר לא היית מחובר אליו (לעדי), היום אתם החברים הכי טובים, איך קרה המהפך?

"אני מניח שכאב מגונן, היה לי קשה לוותר על הבת שלי ו'לתת' אותה לידי אחר. המהפך נעשה בעיקר עם עבודה שלי על עצמי והבנה שאין גבר שאני יותר סומך עליו, בוטח בו ומכבד יותר מעדי".

זה לא סוד שאתם גם דומים ויזואלית, אתה מסכים?

"זה קטע של אנשים עם קרחת - חושבים שכולנו דומים".

משפחת רפאלי. HOT,
משפחת רפאלי/HOT

אתה בכלל זוכר את הרגעים בהם בר הייתה רווקה? זו שנוסעת בכל שבוע למדינה אחרת?

"אני זוכר כל רגע, כל שנה, כל אירוע של בר ושל כל הילדים שלי. בר אכן טסה מתוקף היותה דוגמנית על בסיס שבועי ולעיתים אף על בסיס יומי".

"היא גם עשתה רילוקיישן לארה"ב לכמה שנים, אבל מאז ומתמיד אחד מאיתנו, או ציפי, אני, ניל או דור, היה טס איתה לעבודותיה ברחבי העולם וכשחייתה בארה"ב, היינו טסים לבקר אותה והיא היתה מגיעה מידי פעם ארצה בין אם זה לביקור מולדת ובין אם זה לעבודות".

מה למדת על בר מאז? במה היא השתנתה?

"אני למד עליה וממנה על בסיס יומי! היא אינטליגנטית מאוד ומצליחה לאזן בין חיי משפחה ועדיין לתחזק קריירה ישראלית ובינלאומית במינון שמשלב בין השניים. מאז ומתמיד ובשיא הצלחתה, בר מעולם לא השתנתה ועל כך גאוותי. היא נשארה צנועה, טובת לב, חברה, נאמנה, חרוצה ובעיקר ישראלית גאה".

משפחת רפאלי. HOT,
רפי רפאלי/HOT

איזו עצה הענקת לה כהורה?

"להיות נאמנה לעצמה ולסובבים אותה. לבוא מנתינה, להישאר צנועה וחביבה לבריעות וכמובן לכבד את השונה".

איזו עצה היא תמיד מנסה לתת לך כבת?

"היא הבת הכי מכבדת שהורה יכול לבקש. היא לא מייעצת, אבל בדרכה ובצורה עקיפה ובהערות נעימות היא יודעת להעביר לי מסרים שאני יודע להפנים ולשנות בהתאם".

אתה מיישם? או עקשן שחושב שרק הוא צודק?

"לפעמים הייתי עקשן גדול, אבל התמתנתי. אני בהחלט מיישם כי אני יודע שזה יגרום לילדיי אושר וזה הופך אותי לאדם טוב יותר עבורם".

משפחת רפאלי. HOT,
אביר על סוס שחור לבן?/HOT

און נכנס לעולם הבידור, איזו עצה הענקת לו על עולם הבידור הקשוח, בתור אחד שגידל וליווה את אחת הנשים הכי מפורסמות במדינה הזו?

"און הוא הצעיר בילדיי, הוא גדל לתוך זה בעל כורחו ולמד לחיות עם הפרסום. אולם, ברגע שהחליט שהוא נכנס לעולם הזה, נתתי לו את ברכתי ואת ההבנה שאני ובעצם כולנו פה עבורו בכל רגע נתון. הוא מקסים, הוא ראוי ולא זקוק לעצות".

העדפת שיבחר במקצוע אחר?

"אין לי העדפות. כל מקצוע מכבד את בעליו. מה שילדיי בוחרים ועושה אותם מאושרים מתקבל באהבה".

זה לא סוד שרואים בסדרה גם קצת תסכול משאר הילדים שלא קיבלו את תשומת הלב כפי שבר קיבלה. במבט לאחור, היית עושה משהו אחרת?

"אני לא חושב כך, אולם אני לא יכול להתווכח עם הרגשות שלהם. הרגשנו כהורים שבר, שבמשך שנים הסתובבה בעולם והפכה לבינלאומית, הייתה זקוקה למשפחה תומכת מחבקת ושומרת - וכך היה. אבל מעולם לא עזבנו את הילדים בארץ ונסענו ציפי ואני עם בר או אפילו לחופשות ביחד".

"תמיד אחד מההורים היה נישאר בבית עם הילדים. מה שכן, היו פעמים שטסנו כולנו להיות יחד איתה, כך שאני סבור שהם זכו מכל הכיוונים. גידלנו את כולם כמשפחה מלוכדת עם ים של אהבה ונתינה והם אכן קסומים כל אחד בדרכו".

משפחת רפאלי. HOT,
ציפי ורפי רפאלי/HOT

ציפי ריצתה עונש מאסר על פרשת המיסים, במה היא שונה היום מלפני התקופה השחורה? מה למדת עליה?

"פרשת המיסים הייתה ונגמרה. ציפי לא השתנתה בכלום. תמיד ידעתי שאני חי עם אשה מיוחדת במינה. היא אישה מופלאה, אם מסורה ואוהבת עם נתינה אינסופית לילדיה, סבתא אוהבת ומחבקת לנכדיה וחברת אמת לחבריה. ציפי מדהימה וחזקה ויותר מכל - אהובה כל כך".

מה למדת על עצמך בזמן שהיא לא חלקה איתך את אותה מיטה בחודשים בהם היא ריצתה את עונש המאסר?

"למדתי שאם חשבתי שידעתי עד כמה היא אהובה ומוערכת, זה כאיין וכאפס לעומת מה שהיא באמת".

אם לפני שנים היו אומרים לך שמצלמות ייכנסו לבית משפחת רפאלי ויתעדו את חייכם, היית צוחק. יש מצב שבקרוב נראה אותך בהישרדות? האח הגדול? במירוץ למיליון עם ציפי, בר, דור או און?

"לא יקרה. בודאות".

משפחת רפאלי. HOT,
הלוחש לכלבים. רפי רפאלי/HOT

מה רפי של גיל 20 היה אומר לרפי היום?

"וואוו. הוא היה אומר: חייה ותן לחיות ולעולם תשאר מי שאתה. אל תשתנה. כך היה וכך עכשיו וכך יהיה".

איפה אתה רואה את המדינה שלנו בעוד שנתיים מהיום?

"אני אופטימי. אני ישראלי גאה ומקווה ומאמין שאף אחד לא יכול לקחת מאיתנו אותנו - לא את הלכידות והייחודיות, לא את הביחד שלנו, כי אין מדינה בעולם שקרובה למי שאנחנו. כל זה מסמל אותנו כעם סגולה. והכי חשוב, אני, משפחתי וכל עם ישראל מתפללים לחזרתם של כל השבויים, מתפללים לבריאותם של כל החיילים שלנו ולשלווה שכולנו מייחלים לה בארצנו".


עונה שנייה לרפאליס המשודרת בימי שני-רביעי בשעה 22:00 ב 3 HOT, ב HOT VOD וב NEXT TV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully