וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי לאמא ציפי: "לא רצית שאתחתן עם עדי"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 20:46

העונה השנייה של תוכנית הדוקו ריאלטי בשיאה ולא מפסיקה לספק לנו עניין, עכשיו זה קורה בשיחה צפופה של אם ובת

השיחה בין ציפי לבר רפאלי/באדיבות HOT וגרוס הפקות

אם יש קשר עמוס ברבדים הוא הקשר בין אם ובתה, שיכול ללכת לכאן או לכאן. כמו לאנשים רבים, גם לדוגמנית בר רפאלי יש לפעמים ויכוחים עם אמה, המאמאג'ר ציפי רפאלי.

בפרק החדש בתוכנית הדוקו - ריאליטי של המשפחה "הרפאליס" שמשודר בהוט, התעמתו השתיים על בחירתה של בר בבן זוגה ואב ילדיה, איש העסקים עדי עזרא: "אמא שלי התנגדה נרחצות שאני אתחתן גם עם שוקי וגם עם רפי כי הם לא היו מספיק עשירים או מפורסמים", התייחסה ציפי לבעלה הראשון, איש העסקים שוקי בן פורת ולבעלה השני, רפי רפאלי.

"זה גרם לי לתובנה לא להתערב בחיים, רק להיות שם בשבילכם ולא להתערב לכם בחיים", הוסיפה. בתגובה קטעה אותה בר והשיבה: "חוץ מזה שעשית את אותו הדבר איתי".

"לא לא, לא עשיתי את אותו הדבר זה היה משהו אחר לגמרי", ביטלה ציפי את דבריה מיד. השתיים המשיכו להתווכח: "עובדה שזה לא, מה הסיכוי אמא? שתחזרי על אותו הדבר? זה בדיוק מה אני אומרת",אמרה בר אך ציפי המשיכה להכחיש: "תראי אני לא אמרתי לך, זה לא נכון". "לא שמחת מזה שבחרתי בעדי", קבעה בר פעם נוספת.

בר רפאלי וציפי רפאלי. הרפאליס HOT, עיבוד תמונה
בר רפאלי וציפי רפאלי/עיבוד תמונה, הרפאליס HOT

"אתה יודע מה? זה ממש לא נכון. ממש לא. יואו איזה מעצבנת. זה לא נכון אני לא מסכימה איתך אבל אני לא אריב איתך כי אני לא רוצה לריב איתך, את יודעת מה? את צודקת בסדר", התבצרה האם. למרות ההתעקשות גם הדוגמנית נשארה בשלה: "את אומרת לא התערבנו בבחירות, אבל כן התערבת בבחירות".

"לא נכון, לדור אני לא מתערבת, לאון אני בוודאי לא מתערבת, לניל (בן פורת) לא התערבתי, התערבתי?", שאלה ציפי שראתה את התגובה המזלזלת של בר: "נו נו, תמשיכי". "את ממש רעה את יודעת?", נעלבה ציפי.

"את רוצה שאני אגיד לך מה אני חושבת? אז אל תגידי לי שאני רעה. את שואלת אותי ואני אומרת לך שזה כן נכון, מאוד נכון", אמרה הדוגמנית שנראה כאילו דיברה מדם ליבה. "אוקיי", סיכמה אמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בר רפאלי, עדי עזרא. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בר רפאלי, עדי עזרא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"יש תמיד תחושה של מבחן. כאילו בוא נגיד שגם עדי הרגיש שהוא תחת עיניים בוחנות. את יודעת שגם אני לא מושלמת, כן? כאילו, את מבינה את זה? גם אני לא מושלמת, גם איתי יש בעיות, אני לפעמים אומרת תודה שהוא הסכים לצאת איתי. אז אמנם גם הוא לא מושלם, אוקיי? אבל זה מתחבר כי אנחנו לא מושלמים ביחד", התוודתה בר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully