וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפל חדש: נחשפו תמונות המעצר של ג'סטין טימברלייק

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 13:15

המעצר של כוכב הפופ ג'סטין טימברלייק תפס בסערה את הצהובונים ברחבי העולם אחרי שנתפס נוהג בשכרות. עכשיו, נחשפות תמונות המעצר שלו

"תאונת ההלבשה: הפשטתה של ג'נט ג'קסון" דוקו חדש לטיימס/NOW שירה בר
ג'סטין טימברלייק. magicinfoto, ShutterStock
ג'סטין טימברלייק/ShutterStock, magicinfoto

הזמר והשחקן ג'סטין טימברלייק נעצר אתמול (שלישי) בשעת לילה מאוחרת, אחרי שנתפס בלונג איילד. "ג'סטין טימברלייק היה בארוחת ערב עם חברים ומחוץ למסעדה היו ניידות משטרה, כפי שקורה ברוב הלילות. השוטרים מחפשים אנשים שיוצאים ממנה אחרי ששתו. הכוכב עזב בסביבות השעה 00:30 ונעצר כמעט מיד לאחר שהחל לנהוג. אף אחד לא נפגע ולא הייתה דרמה במקום", סיפרו עדי ראייה.

בנוסף, מתברר שבמהלך השיחה עם השוטרים שתפסו אותו, טימברלייק היה שתוי עד לרמה שלא יכל לדבר ברור ובקצב רגיל. "שתיתי מרטיני אחד עם החברים שלי ולאחר מכן יצאתי הביתה", אמר לכאורה לשוטר שעצר אותו על פי הדיווח ב-BBC.

עורך הדין של הזמר, אדוארד בורק ג'וניור, מסר לאתר החדשות שהוא "יגן במרץ על מרשו" וכרגע הוא "עוסק בתהליך הגילוי עם משרד התובע המחוזי".

במדינת ניו יורק, בה נעצר, העונשים בגין אישומים הקשורים לנהיגה בשכרות כוללים עד שנת מאסר, קנס של 1,000 דולר (3,716.26 שקלים) והשעיית רישיון הנהיגה למשך שישה חודשים לפחות.

תמונת המעצר של ג'סטין טימברלייק. Police released, צילום מסך
תמונת המעצר של ג'סטין טימברלייק/צילום מסך, Police released

יחד עם הנזק התדמיתי שנוצר לטימברלייק בעקבות המעצר המביך, יש גם נזק כלכלי וכנראה לא קטן בהתחשב בכך שהוא היה אמור לקיים שתי הופעות בשיקגו במהלך סוף השבוע ולאחר מכן הופעה במדיסון סקוור גארדן בניו יורק ביום שלישי הבא.

הזמר עתיד להגיע לבית המשפט בסאג הארבור שבניו יורק ב-26 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully