וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק תועד כשהוא אזוק בדרכו לתא המעצר | צפו

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 20:12

הכוכב המפורסם, שנהג תחת השפעת אלכוהול, נעצר על ידי שוטרי משטרת ניו יורק שזיהו מיד את הכוכב ולא ויתרו לו. הוא נלקח על ידם לתחנת המשטרה והוכנס לתא המעצר. משפטו צפוי להיערך בשעות הקרובות

ג'סטין טימברלייק. splash
"אף אחד לא נפגע"/splash

הזמר והשחקן ההוליוודי ג'סטין טימברלייק בן ה-43, נתפס נוהג בשכרות בלונג איילנד, כך מדווחים אתרי בידור בעולם.

הכוכב, שידע בעבר שערוריה ענקית כשהופיע עם ג'נט ג'קסון במופע הסופרבול וחשף את החזה שלה (מה שלנצח ייזכר כרגע הבולט ביותר מכל מופעי הספורט בכל הזמנים), הסתבך הפעם אפילו יותר.

טמברלייק בילה עם חבריו במלון בעיר סג הרבור ועזב את המקום קצת אחרי חצות. זמן קצר אחרי שהחל בנהיגה הוא נעצר על ידי ניידת משטרה כשהוא לבדו ברכב, אז גם התברר כי הוא נהג תחת השפעת אלכוהול ואף דיבר באופן לא ברור לשוטרים.

"ג'סטין טימברלייק היה בארוחת ערב עם חברים ומחוץ למסעדה היו ניידות משטרה, כפי שקורה ברוב הלילות. השוטרים מחפשים אנשים שיוצאים ממנה אחרי ששתו. הכוכב עזב בסביבות השעה 00:30 ונעצר כמעט מיד לאחר שהחל לנהוג. אף אחד לא נפגע ולא הייתה דרמה במקום", כך סיפרו עדי ראייה לאתר daily mail.

כעת נמצא טימברלייק במעצר ובהמשך היום אמור להופיע בפני שופט ואת ההתפתחויות והתמונות משם כנראה עוד נראה על גבי כל צהובון ואתר רכילות בעולם ממש בקרוב, גם כאן בוואלה סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully