וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשתוק. אתה עולה לנו מיליונים": רני רהב יוצא נגד יאיר נתניהו

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 13:44

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה שנמצא במיאמי על חשבון משלמי המיסים, ביקר בסטורי שלו את ראש השבכ והרמטכ"ל, וכינה את בני גנץ "מלך הקונספירציה". כעת הוא קיבל תגובה מאיש יחסי הציבור רני רהב

יאיר נתניהו שוב תוקף את ראש השב"כ והרמטכ"ל: "כשלונות קטלניים". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יאיר נתניהו שוב תוקף את ראש השב"כ והרמטכ"ל: "כשלונות קטלניים"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מיותר, אך אולי חשוב לציין לפני הכל שאיש יחסי הציבור רני רהב דיבר לא פעם לזכותם של בני משפחת נתניהו באולפנים וראיונות רבים, אך לאחרונה שגם לו הם כבר לא עוברים בגרון. רק לאחרונה ביקר בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא הגיע לטקסים הממלכתיים ביום העצמאות הטעון: "טעות גדולה נעשתה היום. זוהי חרפה גדולה!".

גם בנו הבכור של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, זכה לקבל מזעמו של איש יחסי הציבור, אחרי שתקף את הרמטכ"ל הרצי הלוי, ראש השב"כ רונן בר וראש אמ"ן אהרון חליוה, כינה אותם: "שלושה כשלונות קטלניים", ולא שכח גם לעקוץ את חבר הכנסת בני גנץ: "מלך הקונספציה".

"בוקר טוב לך יאיר נתניהו", פתח רהב את הציוץ שהעלה לחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו, "אני מציע לך באופן אישי כי לא תפתח את פיך נגד ראשי מערכת הביטחון בשעת מלחמה כל עוד מדינת ישראל מממנת את האבטחה שלך. זה עולה לנו מיליונים, לפחות כבוד למשלם המיסים הישראלי".

רני רהב נגד יאיר נתניהו. ניר פקין / דיילי מייל, עיבוד תמונה
רני רהב נגד יאיר נתניהו/עיבוד תמונה, ניר פקין / דיילי מייל
הציוץ של רני רהב נגד יאיר נתניהו. X, צילום מסך
הציוץ של רני רהב נגד יאיר נתניהו/צילום מסך, X

"לאחר המלחמה תקום ועדת חקירה ממלכתית בראשות נשיא העליון בדימוס ותוכל להעיד בפני הועדה במידה והועדה תחליט על כך. אבל אדם שמאובטח על ידי המדינה שלו לא יכול לפתוח את הפה שלו בשעת לחימה, או שתוותר על האבטחה שלך שכוללת רכב, נהג וקציני אבטחה. כל עוד אתה לא מוותר על זה, תשתוק", חתם איש יחסי הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully