וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל ההסברה יוסף חדאד נחסם ביוטיוב: "תעזרו לי לבטל את זה"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 13:01

מדליק המשואה יוסף חדאד מתפעל כמעט כל רשת חברתית בניסיון להעביר את הההיגיון שלנו ולהנגיש אותו לעולם, אך פעילים פרו פלסטינים מנסים למנוע ממנו את הפצת התכנים

יוסף חדד הותקף באגרופים בהפגנה בניו יורק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יוסף חדאד. באדיבות המצולמים
יוסף חדאד/באדיבות המצולמים

קשה להתעלם מהעובדה שעבודתו של פעיל ההסברה יוסף חדאד הביאה לחייו לא מעט עימותים, בין אם מדובר בתקיפה שחווה על ידי מפגינים פרו פלסטינייים במציאות, או כמו במקרה הזה, חסימת החשבונות שלו על ידי הרשתות החברתיות השונות.

"שוב נחסמתי ביוטיוב בפעם השלישית כבר במהלך המלחמה", פתח את הפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, "שוב חסימה שאין לה קשר להנחיית הפרות הקהילה אלא רק לדיווחים מתוזמנים של חשבונות אנטי ישראלים שלצערי הצליחו במשימתם ושוב החשבון שלי שם בסכנת מחיקה".

"יוטיוב זו זירה חשובה בהסברה לעולם והסרטונים שלי שם במהלך המלחמה הגיעו למיליוני צפיות. יש קבוצות שלמות שפועלות להסרת חשבונות פרו ישראלים ואני יעד שלם מתחילת המלחמה, ובינתיים הם שוב חוגגים".

"מודה שזה קשה כל פעם מחדש להתעסק בבירוקרטיה להחזיר את החשבון במקום להתעסק בהעלאת תכני הסברה... הגיע הזמן שיוטיוב ישראל יירתם ויסייע להגן לנו על החשבונות שם ולסייע למאמצי ההסברה הישראלית... ותודה למי שיכול לתת יד כדי לקדם את הנושא ולבטל את החסימה בהקדם!".

יוסף חדאד מגיב למותם של ארבעת החטופים בשבי. אינסטגרם, צילום מסך
יוסף חדאד מגיב למותם של ארבעת החטופים בשבי/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, רק לאחרונה קיבל חדאד גם איומים מהיוצר והעיתונאי שלומי אלדר, אחרי שזה השתמש בקטע מהסרט "חיים יקרים": "מחר בבוקר הוא יקבל מכתב מעורך הדין של מפיקי הסרט וביום שני מ-HBO, שהם מחזיקי הזכויות בארה"ב", כתב העיתונאי.

  • עוד באותו נושא:
  • יוסף חדאד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully